Gå til innhold

Er forsikring virkelig så dyrt?


DraZeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke så dyrt, det er bare en pen måte å fortelle deg at de ikke er interesert i å ha deg som kunde...

 

Da jeg ringte å ville forsikre min Peugeot Partner ´99 Varebil, fikk jeg beskjed om at det ville koste 119 601 med delkasko... Men det ble jo billigere hvis jeg hadde flere forsikringer hos dem.. Du får vell 8% rabatt hvis du er totalkunde... :no:

 

Hvis du prøver hos gjensidigenor.no får du sikkert et hyggeligere svar!

Endret av Hauge
Lenke til kommentar

Kan også prøve sparebank1, er rimelig der og. Betaler litt over 8000kr for kun ansvar på golf2 1,6 85mod, 12000km i året, til høsten går jeg ned til 6800-6900, har 20% bonus, går opp til 30% snart. Itilleg betaler man et ungdoms tilleg som er i prisen, det får man tilbake etter 5 år så lenge man kjører skadefritt, er snakk om 5000kr+renter tilsammen. Itilleg får jeg også helkunde rabatt, selv om jeg bare har en forsikring der :p

Endret av trra
Lenke til kommentar
Jeg skal skaffe meg hos Gjensidige. 20% startbonus og jeg får utbetalt alle pengene je betaler ekstra pga fører under 23 år hvis jeg kjører skadefritt i 5 år.

:yes:

 

Hvis du bare er ute etter billig assuranse, og ikke kvalitet kan ofte Frankfurt Forsikring ha gode tilbud. Men de er kjent for å være vanskelige på utbetalinger, men skal dere ikke ha kasko kan man vel bare gi f. i det? ;)

Lenke til kommentar

Jeg betaler 5000 i året hos terra og da forsikkrer jeg følgende.

 

Jetta 1.8 GTi 85 mod (delkasko)

Innboforsikkring (intill 200.000)

Reiseforsikkring.

 

Jeg startet hos dem for 2 år siden, og fikk 20% + 10% da jeg ble totalkunde.

 

Jeg er kjempefornøyd med dem, untatt at reiseforsikkringa suger ræv.

Da mobilen min ble knust da jeg trynte ut av bilen (sikkerhetssela hadde ikke trekt seg skikkelig inn og tok tak i benet mitt), så dekket de ikke skaden da jeg hverken hadde blitt voldtatt, ranet eller slått.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...