Gå til innhold

Nokia 6260 vs SE S700


kemper

Anbefalte innlegg

Hvilken av disse mobilene er best og hvorfor? Skal ha meg ny telefon snart og det ser ut til at det blir disse det står mellom. Jeg har lyst på en mobil med mp3, radio, et greit kamera, minnekort, gode spillmuligheter... Og så lurer jeg på hvor viktig det egentlig er å ha symbian? Vet at 6260 har det, og ikke S700...

Endret av kemper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med symbian kan man installere all slags programmer. Symbian er kjempemorsomt og ha og veldig nyttig. For eksempel hvis du ikke har stoppeklokke på mobilen er det bare et finne et program som har det og så installere det. Du skjønner det når du får symbian, man får sinnsykt mange muligheter. Et annet eksempel er programmet smartmovie som lar deg se på videoer i på mobilen i kjempebra kvalitet. Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt 6260 da den er 3000 billigere og i min mening mer for pengene enn s700. Og folkens jeg sa min mening så ikke begynn å argumentere og all shait. Hvis du har tenkt deg å kjøpe en 6260 så må du være forberedt på å lade den hver natt da den ikke har så veldig bra standby-tid.

Endret av Simen_1987
Lenke til kommentar

Ja, den lave standbytiden bekymrer meg litt med nokiaen. Når man først lager en slik mobil kan man vel klare å få med et batteri som matcher resten av telefonen? Hadde gledelig betalt noen hundrelapper mer for et bedre batteri.

 

Vil spillene på 6260 være i samme klasse som spillene til S700? Har hørt at man kan få ganske fete spill til S700, men har ikke hørt noe om det ift 6260..

Lenke til kommentar
Ja, den lave standbytiden bekymrer meg litt med nokiaen.

Man kan jo håpe at de har begynt å bli litt ærligere når de oppgir standbytid, og at den faktiske standbytiden ikke er så mye dårligere. Det har jo vært vanlig å overdrive en smule i spesifikasjonene. Men dette er sikkert bare ønsketenkning.

 

Forøvrig må vel de store, fargesprakende skjermene ta sin del av skylden for lav batterilevetid (selv om de neppe har mye å si for standbytiden). Hvis da telefonen ikke skal bli tung som en blyklump, så er det naturlig at batteriet varer kortere.

Lenke til kommentar

Trur egentlig jeg har bestemt meg for å kjøpe 6260, selv om batteriet er litt svakt. Kan jo bare kjøpe et ekstra batteri til 300kr som man kan putte i lomma hvis man trenger batteri for flere dager. Når S700 er 3000kr dyrere har man råd til et ekstra batteri for 300kr ;)

For øvrig noen som vet om menysystemet kommer til å være som på 6230 eller om Nokia endelig har begynt å tenke litt nytt her?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...