Gå til innhold

TEST: Iiyama ProLite E481S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at jeg har svart på mitt eget spm!!

 

Here's the news: there were many, many 19-inch 1600x1200 UXGA LCD displays by various vendors (CTX, ADI etc) at the show, and some of them actually dared to mention the sample prices

 

Og enda bedre:

 

http://www.superwarehouse.com/CTX_PV910MD_...PV910MD/p/14757

 

The MicroScan L920 comes with extra high resolution of 1600 x 1200 (UXGA) with crisp, sharp images. Nevertheless, L920 is equipped with DVI and S-video connections resulting in high compatibility.

 

Den koster 969 Dollar. Som gir en NOK pris på 6649 kr. Men seff kommer det litt moms og andre ting på toppen. Jeg ser at Viewsonic VP201b som er en 20 tommer i prisguiden går for 7600 kr, så en 19 tommer må jo bli billigere enn det. Det gir en røff idee ihvertfall.

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Ser ut til at jeg har svart på mitt eget spm!!

 

Here's the news: there were many, many 19-inch 1600x1200 UXGA LCD displays by various vendors (CTX, ADI etc) at the show, and some of them actually dared to mention the sample prices

 

Og enda bedre:

 

CTX PV910MD 19inch Pivot LCD Flat Panel Display Monitor - Beige w/ Speakers, True 1600 x 1200 (UXGA)

 

The MicroScan L920 comes with extra high resolution of 1600 x 1200 (UXGA) with crisp, sharp images. Nevertheless, L920 is equipped with DVI and S-video connections resulting in high compatibility.

 

Den koster 969 Dollar. Som gir en NOK pris på 6649 kr. Men seff kommer det litt moms og andre ting på toppen. Jeg ser at Viewsonic VP201b som er en 20 tommer i prisguiden går for 7600 kr, så en 19 tommer må jo bli billigere enn det. Det gir en røff idee ihvertfall.

 

AKIRA

Dette har jeg forsøkt å ta opp her på forumet et par ganger tidligere også, og det virker rett og slett som om det er for få brukere (iallefall i Norge!?!?) som er interesserte i den oppløsningen på 19" ... Skjønner enda ikke hvorfor. 1600x1200 er jo den eneste oppløsningen som duger på 19" lcd...

 

Det irriterer meg grenseløst at slike skjermer fins (som du påpeker), men de importeres bare ikke til Norge... (Og jeg gidder ikke sette meg inn i import-regler ++)

 

Men godt å se at det i det minste er EN til som vil ha 1600x1200 på 19" lcd!! :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...