Gå til innhold

9600 Pro, mest for penga?


dan1el

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde et 4200, hehe. Det er ødelagt.

 

"Et par hundre" betyr jo nesten dobbelt, da oppkrav + frakt på et 9800 Pro ligger rundt 2000.

 

Skal jeg kjøpe et PCI-e så må jeg ha nytt hovedkort i tillegg. Det er ikke aktuelt.

Ok hvis du hadde, er saken en annen. Jeg hadde tenkt å anbefale deg å beholde det du har, men det gir altså ikke lenger mening... I såfall er det vel et godt kjøp, relativt sett. Det er jo et bedre kort enn 4200.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Budsjettet er stramt, men behovet for et "OK" skjermkort nermer seg nå som HL2 er rundt hjørnet.

 

Og et Radeon 9600 Pro 256MB er vel ikke et dårlig kjøp for 999,- på MPX.no:

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38245 ?

 

Jeg hadde et GF4 4200 før. Dette 9600 Pro er vel bedre?

Please ikke gå for det kortet. Jeg har det nå og er ikke fornøyd i det hele tatt. Det ligger faktisk litt under andre 9600pro ved benchmarks som f.eks 3dmark03... Jeg har snakka med folk som måtte klokke ned kortet for å få det stabilt, noe jeg ikke har gjort. Men hold deg unna det kortet

Lenke til kommentar
Så da er http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302975 det billigst 128-mb-kortet jeg finner. Det duger vel :)

 

Eller...? :p

Det er nok ett helt greit kort ja. Du kan også sjekke ut demovarene på de forskjellige butikkene. Det er kort som har vært brukt, testet, eller er erstatning fra leverandør. Dette så veldig rimelig ut og yter nok ikke så langt unna 9600 Pro.

 

GeForce 5700 med 128 MB minne til 695,-

 

:Edit.. Var nok feil det ja..

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...