Gå til innhold

MOBILER Sony ericsson


Anbefalte innlegg

Har en sony ericsson T610, men dete r noe problemer med batteriet.

Den ladder bare på laddern som kom med tlf.

Så hva er det som kan være feil gidder ikke sende den på rep før jeg vet hva som kan være feil eller om neon har hatt lignende problemer med sony ericsson.

Kjenner mange med T610/T630 som har problemer med den tlf.

Håper på tilbake medlign MVH espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en  sony ericsson T610, men dete r noe problemer med batteriet.

Den ladder bare på laddern  som kom med tlf.

Så hva er det som kan være feil gidder ikke sende den på rep før jeg vet hva som kan være feil eller om neon har hatt lignende problemer med sony ericsson.

Kjenner mange med T610/T630 som har problemer med den tlf.

Håper på tilbake medlign MVH espen

Hva er det du prøver å fortelle oss?

Endret av Habla
Lenke til kommentar

Jeg har også det problemet at telefonen bare lader på den laderen som kom med telefonen. Har T610 og har prøvd mange andre ladere fra Nokia, Samsung og Siemens, men ingen vil lade. Pluggene passer heller ikke, men jeg presset alt jeg kunne og da hørte jeg en rar lyd, ble noe ødelagt da?

 

Har også prøvd laderen til tannbørsten men det gikk heller ikke.

 

Men fra spøk til halvor. Hvis du mener at du ikke får ladet din T610 på laderen til en annen som også har SE, så er det merkelig. De fleste, eller egentlig "alle" SE-ladere går til "alle" SE-telefoner.

Lenke til kommentar
Jeg har også det problemet at telefonen bare lader på den laderen som kom med telefonen. Har T610 og har prøvd mange andre ladere fra Nokia, Samsung og Siemens, men ingen vil lade. Pluggene passer heller ikke, men jeg presset alt jeg kunne og da hørte jeg en rar lyd, ble noe ødelagt da?

 

Har også prøvd laderen til tannbørsten men det gikk heller ikke.

 

Men fra spøk til halvor. Hvis du mener at du ikke får ladet din T610 på laderen til en annen som også har SE, så er det merkelig. De fleste, eller egentlig "alle" SE-ladere går til "alle" SE-telefoner.

Ja det er det jeg mener at den ikke alder på flere se ladere en den som følgte med i tlfen

Lenke til kommentar

Hei!

 

Les gjennom FØR du poster, er du snill....

 

Flere av min Ericsson/SE telefoner har hatt problmer med ladingen etter en tids bruk, grunnet dårlig kontakt.

 

Dette har jeg fikset med å vaske lader + telefonplugg med rødsprit på en Q-tips, elle lignende.

 

OBS Withe-sprit inneholder olje, og bør ikke brukes..

 

PTR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...