Gå til innhold

geforce 6800le vs raedon 9800pro


joasv-ja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
seriøst...Ingen som vet??? :dontgetit:  neivel, da får jeg klare meg på egen hånd :nei:

Hva med å prøve selv? Du kan vel å skrive, du kan å tenke (går jeg uti fra) du kan å se... Skriv: www.google.com og i søkefeltet skriver du 6800LE... Da kommer det helt sikkert opp noe...

 

EDIT: Såg at du hadde letet selv... Beklager...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

sånn skal det være :yes: linken til carnifex traff jo spiker'n rett på hodet :D

værre var det ikke,så tusen takk for all hjelp

 

om jeg kan tenke og/eller skrive,tja jeg liker å tro at jeg er i besittelse av visse motoriske og kognitive ferdigheter....det er jo en fordel hvis jeg skal bli ferdig med bachelor graden min i pedagogikk,ikke sant? ;)

Lenke til kommentar
sånn skal det være :yes:  linken til carnifex traff jo spiker'n rett på hodet :D

værre var det ikke,så tusen takk for all hjelp

 

om jeg kan tenke og/eller skrive,tja jeg liker å tro at jeg er i besittelse av visse motoriske og kognitive ferdigheter....det er jo en fordel hvis jeg skal bli ferdig med bachelor graden min i pedagogikk,ikke sant?  ;)

Hehe... Men hvor mye er du ute etter å betale for ett nytt kort? Kanskje du heller burde gå for ett 6800NU?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
seriøst...Ingen som vet??? :dontgetit:  neivel, da får jeg klare meg på egen hånd :nei:

Hva med å prøve selv? Du kan vel å skrive, du kan å tenke (går jeg uti fra) du kan å se... Skriv: www.google.com og i søkefeltet skriver du 6800LE... Da kommer det helt sikkert opp noe...

 

EDIT: Såg at du hadde letet selv... Beklager...

Der har du den riktige tonen, GOOGLE HAR ALLTID ETT SVAR.

Lenke til kommentar
Ønsker sterkt å ikke gå mye over 2000 kr p.g.a klassisk studentøkonomiske rammer, men jeg må jo ha noe som sparker litt :w00t: tror jeg fant det i 6800le kortet...Testene var oppløftende lesing :)

Den er grei.. Men ha i bakhodet at ett 6800NU koster ''bare'' 500 mere.. ;) Og du får sikkert en del mere ytelse..

Lenke til kommentar

jau det er sant, men jeg tror 6800NU lå på ca.2750 kr på komplett, og det blir for nære 3000 kroners grensa for meg ;) . poenget var å se hvordan det "svakeste" kortet i 6800 klassen klarte seg i forhold til kort som 9800pro o.l og svaret var i hehold til den testen jeg nettopp leste,meget bra og klart bedre enn 9800pro. Stort sett lå kortet faktisk tett oppunder 6800NU i score

 

tror saken nå er avgjort for min del. Takk til alle som bidro med nyttig informasjon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...