Gå til innhold

hvilken produsent har best kvalitet på bærbare?


GRendal

Anbefalte innlegg

hei, jeg har hørt så mye positivt om IBM sine maskiner rent kvalitetsmessig, men hører også at Toshiba kan sakene sine.

 

men dette spørsmålet dreier seg BARE om byggekvaliteten på maskinene?

 

sitter noen inne med reel kunnskap om hvilken produsent som leverer best byggekvalitet, både kvaliteten på plastdekalene, og også byggkvaliteten?

 

spennende!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg vil ha latt en bil kjøre over mine IBMer, men de er definitivt sterkere enn Dell, Toshiba, Acer, Fujitsu Siemens og HP/Compaq maskiner jeg har brukt.

 

Det som er spesielt med IBM sine maskiner er spesielt finishen som holder seg LEENGE... :D Har en seks år gammel Thinkpad som er i daglig bruk og som ikke ser nevneverdig slitt ut. Solgte også en tre år gammel T21 for en tid siden. Denne hadde blitt hardt behandlet men så slettes ikke så sliten ut.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Har selv en IBM T40, og det første jeg merket når jeg fikk kloa i den er at den

"føles" mye bedre enn andre maskiner jeg har prøvd. Ikkeno' knirk og bøy.Er noe i det de sier at "har du først hatt IBM bærbar, så vil du ikke ha noe annet"! Selv om de koster fletta og litt til. Kjøp evt. brukt. Dette er arb. hester som går og går og går...

Endret av mono
Lenke til kommentar
IBM, hands down, no questions asked, absofuckinglutely....

Apple, hands down, no questions asked, absofuckinglutely.... :thumbup:

Denne posten poster jeg fra en PowerBook G4. Den kan på ingen måte sammenlignes med IBM i det jeg har skrevet tidligere. Designmessig ligger den nok en god del foran, både utseendemessig og praktisk, men IBM vinner stort på at den tåler mye.

 

Denne PowerBooken har etterhvert fått seg en del stygge "bruksmerker", noe som gjør at den synker en del i verdi. IBM ThinkPads holder seg generelt MYE bedre og tåler også mer før det vises.

 

Alu kabinett er fint og flott det, men det skal lite til for å bøye og bulke det.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Denne PowerBooken har etterhvert fått seg en del stygge "bruksmerker", noe som gjør at den synker en del i verdi. IBM ThinkPads holder seg generelt MYE bedre og tåler også mer før det vises.

 

Alu kabinett er fint og flott det, men det skal lite til for å bøye og bulke det.

 

-KJ

Kremt..... Har powerbook, og er meget fornøyd med bygg-kvaliteten.... Kanskje lurt å bruke maskina slik at det ikkje blir bulkler? er vertfall ikkje noko problem for meg....

 

Apple og IBM...

Lenke til kommentar

Maskina er et verktøy for meg. Å måtte "passe på" når dama tafser på den med ringer og armbånd passer meg heller dårlig. Hvis du foretrekker å ha noe du må passe på for å bevare er det helt greit for meg, men ikke kom og fortell meg hva jeg må gjøre med mine ting.

 

Skal jeg ha en bruksmaskin i fremtiden blir det ikke Apple.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...