Gå til innhold

Si NEI til NRK-avgiften


Anbefalte innlegg

Si NEI til NRK-avgiften nrklogo.gif

"Men er ikke det reklame?" Du har kanskje stilt deg dette spørsmålet når du ser flere bedrifters logo flimre over skjermen før et program starter. "Sponset av.. " sier de - reklame mener du. Teknisk sett er det ikke reklame, for de viser ingen produkter; kun firmanavn. Uansett tjener NRK ekstra penger på dette. I tillegg betaler vi alle sammen en pålagt avgift på nesten 2000 kr i året. Dette bare pga at vi har et elektrisk apparat i hjemmet som har en tuner. Det hjelper ikke å si at du kun ser på TV2 og hører på P4. Neida, betale skal du uansett. Og vi betaler til og med ekstra avgift når vi kjøper en TV e.l.

Er du en av dem som er lei av dette og synes det er noe tull? Ja, da kan du registrere deg her. Spre nyheten om denne siden til alle du kjenner! Målet må være å sende resultatet (når vi mener mange nok har registrert seg) til Stortinget og NRK. Kan vi klare å avskaffe NRK-avgiften? La oss prøve!

 

 

Gi din stemme her Si NEI til NRK-avgiften

Husk å informer alle dine venner om denne siden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Si NEI til kommersielle kanaler! Legg heller lisensavgiften inn i inntektskatten, slik at jeg slipper denne klagesangen fra folk som skal ha alt gratis. Jeg vil heller betale av lommeboken min enn av tiden og hjernen min.

Si nei til avgifter av alle typer - så slipper man nye runder emd Da Capo og Karen Marie Elelfsen. Støtt kommersielle kanaler ved å se på den lille ungekaren og mess-TV!

Lenke til kommentar
Støtt kommersielle kanaler ved å se på den lille ungekaren og mess-TV!

Det er akkurat dette jeg vil betale for å slippe å se. Dette og all den jævla reklamen.

Hvis markedet bestemmer, vil all form for informativ og intellektuell TV forsvinne, og alt vi sitter igjen med er reality-programmer, fotball og reklame.

HVis markedet bestemmer får vi slik tv folk vil ha. Da kan arbeiderne får se på fotball og mess-TV, mens dere intellektuele kan få se på MichealMooreTV, men jeg nøyer meg med Discovery - som forøvrig sender godt stoff uten et øre i øisensinntekter.

Lenke til kommentar
Hvis markedet bestemmer får vi slik tv folk vil ha. Da kan arbeiderne får se på fotball og mess-TV, mens dere intellektuele kan få se på MichealMooreTV, men jeg nøyer meg med Discovery - som forøvrig sender godt stoff uten et øre i lisensinntekter.

Kabelselskapene i USA kjører vekselvis 5 minutter program og 7 minutter reklame. Er det god TV?

 

Noe av det verste som finnes er såkalte intelktuelle mennesker.

Herlig generalisering. Men en ting kan du iallfall glede deg over - du hører ikke inn under den gruppen mennesker; dette understrekes av argumentasjon så vel som ordstavelsesfeil.

Endret av Antikapitalist
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...