Gå til innhold

Så ler vi litt av det


Cro Cop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoho, hadde blitt flau jeg :blush:

 

Quote fra en av selgerene :

52X Floppy

 

Noe jeg ikke har fått med meg?

 

Edit :

 

Den her tok kaka

http://www.gibud.no/Files/ObjectInfo.cfm?Id=191216

 

Edit igjen :

Western Digital Caviar 80GB IDE 7200RPM Special Edition 8MB. Har denne hardisken selv og må si at dette er en stillegående hardisk som er vannvitig rask

 

Når ble WD stillegående? :!:

 

Edit for 3 gang..? :

Eg selger min 4 mnd gammle datamaskinen min pga av flytting da eg skal kjøpe bærbar datamaskin for å gjøre flyttinga lettere.

 

Altså, når en skal flytte, er ikke det like slitsomt som å pakke den samme å sende?

Endret av lie
Lenke til kommentar
ETTER DERE HAR FÅTT TILSLAGET PÅ EN AV MINE AUKSJONER SÅ FORSKUDDS BETALER DERE MEG, SÅ NÅR JEG HAR FÅTT PENGENE INN PÅ KONTO KJØPER JEG INN KOMPONETENE FRA IMPORTØR. SÅ HVIS DERE EVT. VIL HA MERE MINNE/STØRRE HARDISK OGSÅ VIDERE SÅ ER DET BARE OG SKRIVE ET SPØRSMÅL FOR PRISOVERSLAG!

 

Eh, andre enn meg som finner denne annonseteksten litt "tvilsom"? :ermm:

Lenke til kommentar
ETTER DERE HAR FÅTT TILSLAGET PÅ EN AV MINE AUKSJONER SÅ FORSKUDDS BETALER DERE MEG, SÅ NÅR JEG HAR FÅTT PENGENE INN PÅ KONTO KJØPER JEG INN KOMPONETENE FRA IMPORTØR. SÅ HVIS DERE EVT. VIL HA MERE MINNE/STØRRE HARDISK OGSÅ VIDERE SÅ ER DET BARE OG SKRIVE ET SPØRSMÅL FOR PRISOVERSLAG!

 

Eh, andre enn meg som finner denne annonseteksten litt "tvilsom"? :ermm:

:!: :!: :!: :!: :!: :!:

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
ETTER DERE HAR FÅTT TILSLAGET PÅ EN AV MINE AUKSJONER SÅ FORSKUDDS BETALER DERE MEG, SÅ NÅR JEG HAR FÅTT PENGENE INN PÅ KONTO KJØPER JEG INN KOMPONETENE FRA IMPORTØR. SÅ HVIS DERE EVT. VIL HA MERE MINNE/STØRRE HARDISK OGSÅ VIDERE SÅ ER DET BARE OG SKRIVE ET SPØRSMÅL FOR PRISOVERSLAG!

 

Eh, andre enn meg som finner denne annonseteksten litt "tvilsom"? :ermm:

:!: :!: :!: :!: :!: :!:

 

:thumbdown:

Skrive et spørsmål ... komponetene .. :!: :!: % tulling

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...