Gå til innhold

Kommende "jedi" spill?


Anbefalte innlegg

Bare lurer på om det snart vil komme noe nytt.

 

kjøpte ikke JediK2 når det kom ut, pga. pris

Når det senere fallt i pris var mesteparten av multiplayer miljøet død ut.

 

3Ern tenker jeg meg å bestille fra play.com i disse dager.

Håper at Multiplayer miljøet her ikke er død ut skikkelig enda (bare xtremt gode spillere igjen).

 

 

Neste gang blir det kanskje å kaste seg på fra byrjan.

Er det noe nytt rundt hjørnet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC' date=19/09/2004 : 04:17]
Jeg synes de spilla hittil har vært så utrolig rævva, sorry meg.

:thumbdown:

Du er unnskyldt... :roll:

Dette må jo være historiens mest saklige og informative innlegg. All heder til deg som klarer å hoste opp noe slikt.

 

Synes Jedi Academy var et kongespill! Passe cheesy, og evig god underholdning uten for mye story :p JK2 hadde litt fler av svakhetene til nr. 1, men det var et bra spill det også.

Lenke til kommentar

Skjønner nå hvorfor jeg blir forvirra av alle disse star wars spilla til pc, det er jo tross alt en del av dem da :hmm:

 

1. Star Wars: Knights of the Old Republic

2. Star Wars Jedi Knight: Dark Forces II

3. Jedi Knight II: Jedi Outcast

4. Star Wars: X-Wing Alliance

5. Star Wars: Rogue Squadron

6. Jedi Knight: Jedi Academy

7. Star Wars: Episode 1: Racer

8. Star Wars Galactic Battlegrounds

9. Star Wars Galaxies: An Empire Divided

10. Star Wars Galactic Battlegrounds: Clone Campaigns

11. Star Wars Starfighter

12. Star Wars: Episode I: The Phantom Menace 1% 67.9%

13. Star Wars: Battle for Naboo

14. Star Wars: Force Commander

Endret av redflame
Lenke til kommentar
[iC,19/09/2004 : 04:17]
Jeg synes de spilla hittil har vært så utrolig rævva, sorry meg.

:thumbdown:

Du er unnskyldt... :roll:

Dette må jo være historiens mest saklige og informative innlegg. All heder til deg som klarer å hoste opp noe slikt.

 

Synes Jedi Academy var et kongespill! Passe cheesy, og evig god underholdning uten for mye story :p JK2 hadde litt fler av svakhetene til nr. 1, men det var et bra spill det også.

Hvem sitt innlegg var det som var så usaklig?

Mitt eller hans?

Personlig synes jeg begge to var usaklige, men jeg skrev det fordi han kunne spare seg den tåpelige kommentaren der, og i tillegg snakket vi ikke om de gamle spillene! Forresten er de heller ikke dårlige! (ikke mesteparten i allefall)

Det kan hende at det ikke falt i hans smak, men de er da faen ikke dårlige!

Lenke til kommentar
men toern var en hyggelig overraskelse må jeg si.

Heh, Det er det som er den store diskusjonen inne star wars universet for tiden...

At George Lucas (reggisøren av alle SW filmene) har dritt på sin egen legg med å gjøre det å lage tre nye filmer...

De er greie som filmer, men det er en del ting som er alt for "moderne" til å passe inn som Star Wars!

Blant MANGE andre: I de tre nye filmene sloss jediene og sithene kjempe fort, med hopp og sprett og tjo og hei.

Men i de gamle filmene, er slossinga mye mer "stiv"!

Altså, dette er jo fordi at de tre nye filmene er mye gamlere, men de foregår jo i mye senere tid enn de nye filmene!!!

Det er teit synes jeg...

Men det er jo bra filmer (de nye) men det blir litt sånn "tjene-mere-penger" konsept med å gjøre slikt!

En slik oppfatning fikk jeg faktisk også når de to nyeste Matrix filmene kom...

 

EDIT: Oj da! Dette var en typisk off-topic post! :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Blant MANGE andre: I de tre nye filmene sloss jediene og sithene kjempe fort, med hopp og sprett og tjo og hei.

Men i de gamle filmene, er slossinga mye mer "stiv"!

Altså, dette er jo fordi at de tre nye filmene er mye gamlere, men de foregår jo i mye senere tid enn de nye filmene!!!

Det er teit synes jeg...

Ok, dette blir veldig offtopic post, men jeg skjønner rett og slett ikke hva du skal fram til. Ville du virkelig ha foretrukket like sløv slossing i de nye filmene bare for at det skal bli 'korrekt' ?

Forøvrig har lucas arts begrunnet dette med at de gamle filmene besto av gamle jedier og sith's og unge utrente gutter, derfor ble det sløv slossing.

 

Back on topic: Likte Dark Forces 2: Jedi knight veldig godt, så var vel bare naturlig at jeg skulle like jk2. Men jeg missliker at det skal være så lett å blokke i mp. Stå i ro og se på motstanderen osv.

Ja, vet at det finnes countre på slikt, men tror dere ser poenget mitt.

Lenke til kommentar
Blant MANGE andre: I de tre nye filmene sloss jediene og sithene kjempe fort, med hopp og sprett og tjo og hei.

Men i de gamle filmene, er slossinga mye mer "stiv"!

Altså, dette er jo fordi at de tre nye filmene er mye gamlere, men de foregår jo i mye senere tid enn de nye filmene!!!

Det er teit synes jeg...

Ok, dette blir veldig offtopic post, men jeg skjønner rett og slett ikke hva du skal fram til. Ville du virkelig ha foretrukket like sløv slossing i de nye filmene bare for at det skal bli 'korrekt' ?

Forøvrig har lucas arts begrunnet dette med at de gamle filmene besto av gamle jedier og sith's og unge utrente gutter, derfor ble det sløv slossing.

Nå blir det ENDA mer off topic...

Jeg mener (helt personlig) at Lucas skulle la være å lage tre nye filmer!

er det virkelig ingen som er enige med meg?

De gamle filmene var gode nok som de var, uten at noen ny-moten's filmer skulle presse seg inn i den mer FERDIGE historien!

 

BTW: Når jeg tenker etter, så er vel Star Wars spillene noen av de ENESTE "film-til-spill" spillene som faktisk ER bra i forhold til filmen og historien rundt den!!

Man kan tenke på Enter The Matrix, Harry Potter, James Bond, Judge Dredd, LOTR spillene, osv..

Men det er jo bare et fåtall av de som så vidt holder seg over "middels" linja!

 

Anyways: En oppgølger til et STORT Star Wars-RPG spill, er KOTOR 2, som er rett rundt hjørnet...

Gleder meg som en hest! Da KOTOR kom, hadde jeg INGEN forventinger eller forhåpninger, men jeg prøvde det allikevel..

Jeg syntes starten var for treig, og for kjedelig, men etter hvert ble det bare bedre og bedre! Takk gud for at jeg fortsatte, tross den noe kjedelige starten! :w00t:

Så nå har jeg MEGA forventninger til KOTOR 2!

Egentlig så tror jeg det eneste som trengs er en litten fin-puss og ei ny historie, da alt det andre i ener'n var GENIALT!

Noen nye features og en ny historie, og muligens noen flere mulige veier å gå holder i massevis!

Grafikken var absolutt langt over middels snittet, så den trenger de egentlig ikke gjøre noe med!

(Måtte bare nevne det siden jeg har sagt så mye off topic allerede, slik at ingen advarsler skulle bli utdelt :) )

 

EDIT: Jeg sier ikke at de nye Star Wars filmene er DÅRLIGE, snarere tvert imot!

Men det er bare det at de har noen enkeltheter som irriterer!

Og den grunnen du kom med nå, om at det var fordi det var gamlinger og utrente folk i de gamle filmene, det synes jeg var en sabla tynn forklaring!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
[iC' date=20/09/2004 : 19:45]
Blant MANGE andre: I de tre nye filmene sloss jediene og sithene kjempe fort, med hopp og sprett og tjo og hei.

Men i de gamle filmene, er slossinga mye mer "stiv"!

Altså, dette er jo fordi at de tre nye filmene er mye gamlere, men de foregår jo i mye senere tid enn de nye filmene!!!

Det er teit synes jeg...

Ok, dette blir veldig offtopic post, men jeg skjønner rett og slett ikke hva du skal fram til. Ville du virkelig ha foretrukket like sløv slossing i de nye filmene bare for at det skal bli 'korrekt' ?

Forøvrig har lucas arts begrunnet dette med at de gamle filmene besto av gamle jedier og sith's og unge utrente gutter, derfor ble det sløv slossing.

Nå blir det ENDA mer off topic...

Jeg mener (helt personlig) at Lucas skulle la være å lage tre nye filmer!

er det virkelig ingen som er enige med meg?

De gamle filmene var gode nok som de var, uten at noen ny-moten's filmer skulle presse seg inn i den mer FERDIGE historien!

 

BTW: Når jeg tenker etter, så er vel Star Wars spillene noen av de ENESTE "film-til-spill" spillene som faktisk ER bra i forhold til filmen og historien rundt den!!

Man kan tenke på Enter The Matrix, Harry Potter, James Bond, Judge Dredd, LOTR spillene, osv..

Men det er jo bare et fåtall av de som så vidt holder seg over "middels" linja!

 

Anyways: En oppgølger til et STORT Star Wars-RPG spill, er KOTOR 2, som er rett rundt hjørnet...

Gleder meg som en hest! Da KOTOR kom, hadde jeg INGEN forventinger eller forhåpninger, men jeg prøvde det allikevel..

Jeg syntes starten var for treig, og for kjedelig, men etter hvert ble det bare bedre og bedre! Takk gud for at jeg fortsatte, tross den noe kjedelige starten! :w00t:

Så nå har jeg MEGA forventninger til KOTOR 2!

Egentlig så tror jeg det eneste som trengs er en litten fin-puss og ei ny historie, da alt det andre i ener'n var GENIALT!

Noen nye features og en ny historie, og muligens noen flere mulige veier å gå holder i massevis!

Grafikken var absolutt langt over middels snittet, så den trenger de egentlig ikke gjøre noe med!

(Måtte bare nevne det siden jeg har sagt så mye off topic allerede, slik at ingen advarsler skulle bli utdelt :) )

 

EDIT: Jeg sier ikke at de nye Star Wars filmene er DÅRLIGE, snarere tvert imot!

Men det er bare det at de har noen enkeltheter som irriterer!

Og den grunnen du kom med nå, om at det var fordi det var gamlinger og utrente folk i de gamle filmene, det synes jeg var en sabla tynn forklaring!

Jeg har nettopp skaffet meg KOTOR.. er ned i under city.. på started av spillet... der jeg kom til en vakt som nektet meg ingang. å som sa at jeg måtte gå opp å snakke me commanderen min om et pass bla bla bla.. men kan ikke finne han. vet du hvor han er ?

 

Jeg hadde MYE bedre forhåpninger på KOTOR egentlig.. synes styringen å hvordan man kan angripe suger hardt..

 

Dritt at man kan bare trykke på den peronen man vil angripe så gjør han det sjøl.. skulle vært som på JK2.... å så er gåingen å med dem dumme kameravinkelen noe dritt.. etter min mening..

 

Jeg håper som du sa, at det blir bedre etter hvert.. for nå ser det drit dårlig ut synes jeg iaf.. å hovedsaken til det er måten man kan angripe på :no:

Lenke til kommentar
[iC' date=20/09/2004 : 19:45]
Blant MANGE andre: I de tre nye filmene sloss jediene og sithene kjempe fort, med hopp og sprett og tjo og hei.

Men i de gamle filmene, er slossinga mye mer "stiv"!

Altså, dette er jo fordi at de tre nye filmene er mye gamlere, men de foregår jo i mye senere tid enn de nye filmene!!!

Det er teit synes jeg...

Ok, dette blir veldig offtopic post, men jeg skjønner rett og slett ikke hva du skal fram til. Ville du virkelig ha foretrukket like sløv slossing i de nye filmene bare for at det skal bli 'korrekt' ?

Forøvrig har lucas arts begrunnet dette med at de gamle filmene besto av gamle jedier og sith's og unge utrente gutter, derfor ble det sløv slossing.

Nå blir det ENDA mer off topic...

Jeg mener (helt personlig) at Lucas skulle la være å lage tre nye filmer!

er det virkelig ingen som er enige med meg?

De gamle filmene var gode nok som de var, uten at noen ny-moten's filmer skulle presse seg inn i den mer FERDIGE historien!

 

BTW: Når jeg tenker etter, så er vel Star Wars spillene noen av de ENESTE "film-til-spill" spillene som faktisk ER bra i forhold til filmen og historien rundt den!!

Man kan tenke på Enter The Matrix, Harry Potter, James Bond, Judge Dredd, LOTR spillene, osv..

Men det er jo bare et fåtall av de som så vidt holder seg over "middels" linja!

 

Anyways: En oppgølger til et STORT Star Wars-RPG spill, er KOTOR 2, som er rett rundt hjørnet...

Gleder meg som en hest! Da KOTOR kom, hadde jeg INGEN forventinger eller forhåpninger, men jeg prøvde det allikevel..

Jeg syntes starten var for treig, og for kjedelig, men etter hvert ble det bare bedre og bedre! Takk gud for at jeg fortsatte, tross den noe kjedelige starten! :w00t:

Så nå har jeg MEGA forventninger til KOTOR 2!

Egentlig så tror jeg det eneste som trengs er en litten fin-puss og ei ny historie, da alt det andre i ener'n var GENIALT!

Noen nye features og en ny historie, og muligens noen flere mulige veier å gå holder i massevis!

Grafikken var absolutt langt over middels snittet, så den trenger de egentlig ikke gjøre noe med!

(Måtte bare nevne det siden jeg har sagt så mye off topic allerede, slik at ingen advarsler skulle bli utdelt :) )

 

EDIT: Jeg sier ikke at de nye Star Wars filmene er DÅRLIGE, snarere tvert imot!

Men det er bare det at de har noen enkeltheter som irriterer!

Og den grunnen du kom med nå, om at det var fordi det var gamlinger og utrente folk i de gamle filmene, det synes jeg var en sabla tynn forklaring!

Men tiden før/under the clone wars var mer sivilisert. (Obi wan sier det i film nr. 4)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...