Gå til innhold

Hvilken stille strømforsyning?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
F/S er å anbefale(jeg har 350W), stille og med 12cm vifte som blåser ned i kabinettet...jeg er svært fornøyd med min i alle fall!

Hei,

 

Er det noget bra å blåse varm luft inn i kabinettet ??

 

Mvh

Kimmer

feil : (Vet ikke hvordan du pleier å montere PSU, men min blåser ut av kabbis!)

 

Edit: Ops !! skjønte hva du mente

Endret av LessThanJake
Lenke til kommentar
NorthQ'en bråker betraktelig mer en F/S har hat begge. Misten er jo en bare en dyr F/S slik jeg har forstått det. Har ikke testet den siste du linker til. Ville gått for den Mist eller F/S. Og siden støy er veldig subjektivt ville jeg ikke ha hørt på anbefalinger fra folk som ikke har erfaring fra flere PSU'er. Det er mange her som skryter av NorthQ'en, men den bråker faktisk og er jo heller ikke billigere enn en F/S!

Er det flere som har testet flere PSU'er som kan komme med erfaringer? Noen skryter NorthQ opp i skyene og andre sier den ikke er så stille. Selv har jeg en Enemrmax 350W med vifte-styring som er et par år gammel og når jeg skrur den på minimum høres kun en meget lav susing. Jeg kunne tenke meg en som var enda mer stille. har ikke lyst til å kjøpe en NorthQ bare for å finne ut at den bråker mer enn min "gamle" Enermax.

Lenke til kommentar
Ta en kikk her for å finne en oversikt over de mest stillegående og stabile PSUene.

 

Gode kjøp er bl.a. EnerMax Noisetaker serien.

Noen som har erfaring med Noisetaker serien? Spesielt sammenliknet støynivå med Fortron/Source?

Hei,

 

Hmmm...! Tjekk ut testen som The Jackal linker til.

 

Edit: Selvom de ikke akkurat heter Fortron er mange av de basert på Fortron.

 

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar

Hei,

 

Er det noget bra å blåse varm luft inn i kabinettet ??

 

Mvh

Kimmer

 

Vel, tempraturen min sank med ca 8 grader etter at jeg gikk over til den fra en vanlig chieftec.... det kommer ikke noe særlig varm luft fra den, og jeg har en vifte som blåser ut bak, så det er konstant luftstrøm.. Kabinettet er generellt særdeles mye kaldere enn før(eller mindre varmt i alle fall)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...