Gå til innhold

Anbefaling av skrekkfilm/thriller


d1nosaur1984

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har blitt invitert til ei "venninne" for å se film i morgen kveld, og lurer på om dere har noen SKIKKELIG skumle filmer å anbefale. De to siste filmene vi så, var Signs og Darkness Falls, som virkelig skremte henne. Det eneste negative med det, var at jeg hadde sett begge filmene x antall ganger før.

 

Ønsker ikke noen splatterfilm, men en film som setter nervene i høyspenn, for både store sterke meg, og vesle henne ;)

 

Tar imot alle tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rose Red er skrevet av S. King. Handler om en gjeng forskere som skal inn i ett hjemsøkt hus for å prøve å bevise paranormale fenomener.

 

Hvis du har sett The Haunting (den med Zeta Jones), så er Rose Red alt The Haunting BURDE ha vært. 4 timer lang deilig grøsser av den gamle typen. Dvs at effektene er ikke det som bærer filmen.

Lenke til kommentar
wrong turn

Wrong turn er seriøst den latterligste filmen jeg har sett.... Den var bare komisk, serlig hvis du hører på komentarene om filmen etterpå. Smaken er som baken, men jeg ville ikke anbefalt den som en "skummel" film.

da tøfaste i filmen er den minste av dei der unormale folko som bur skoggen, da er så løye når han springer etter dei, når dei har tatt bilen, når han skrikker :!:

 

eg er faktisk enig med deg, da er meir en koedie enn en grøsser synest i hvertfall eg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...