Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva var din første bil?


Prebo

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på å kjøpe meg en bil som jeg kan mekke litt på osv... Ikke noen slik dyr bil, men en grei en, som ser godt ut...

 

Det jeg da lurer på er hva var deres første bil, gammle dere var når dere kjøpte den og hva den kostet... Så kanskje jeg får noen ideer også..

 

EDIT: Er ikke sikker på om dette var rette stedet å poste da...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alder: 16

Bil: VW T1 1300S

Pris: 7500,- Solgte den for 12.000,-

Billig bil med lett og billig tilgang på deler.

Morsom å kjøre, lett å mekke på og utallige muligheter når det gjelder å sette særpreg.

Hmm.. Men hva med forsikring da? Hva må en 16-18 åring til vanlig ut med..? Har kjipeforeldre som helst ser at jeg forsikrer den selv, men det kan nå bli dyrt... Har fast inntekt da, men det er ikke så mye å skryte av

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Fikk min første bil da jeg var 17 så jeg hadde noe å øvelseskjøre med. Det var en 1996 modell Hyundai Accent. Ikke verdens råeste bil, men den var lett å kjøre og til å stole på. Mener den kostet litt over 70 000.

 

Apropo forsikring...det er bedre å betale for dyr forsikring nå mens du fortsatt bor hjemme og har heller lite av andre faste utgifter framfor å bruke av foreldrene dine sin bonus fram til du er 25. Når du skal etablere deg har du forhåpentligvis spart opp endel % i bonus slik at det blir billigere for deg når du sitter der med postkassa full av regninger.

Lenke til kommentar
Hmm.. Men hva med forsikring da? Hva må en 16-18 åring til vanlig ut med..? Har kjipeforeldre som helst ser at jeg forsikrer den selv, men det kan nå bli dyrt... Har fast inntekt da, men det er ikke så mye å skryte av

Du får ikke registrert noen bil som 16åring...Får ikke registret bil sålenge du ikke har lappen.

 

Atm. så står bilen min i modern sitt navn, men jeg betaler selvfølgelig selv.

Blir jo litt billigere siden jeg er over den største "krasj-alderen" også. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...