Gå til innhold

Hack and Slash spill til xbox


Mazeking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg minner om at warez prat på forumet ikke er lov.

hæ?

 

hack`n slash skal vi se

Ninja gaiden er helt rått noe av det beste jeg har spilt ivhertfall , det er jo ikke helt

hack`n slash men helt klart mye slåssing , men er nødt til å lære deg fete komboer.

ellers vi jeg si at balurs gate 2 er hack`n slash da,. bra spill det også.

post-185-1095372237_thumb.jpg

Endret av redflame
Lenke til kommentar

OTOGI!!!!!

 

Høyst anbefalt. Glimrende japansk Hack & Slash med fet grafikk og gameplay. Massevis av levels of fineder og upgrades. Ikke et spill man gjør seg ferdig med fort.

 

Også Ninja Gaiden selvfølgelig.

 

Baldurs Gate:Dark Alliance spillene er i en litt annen sjanger, mer Gauntlet aktig, men absolutt anbefalt om man har noen å spille co-op med.

Lenke til kommentar
Samurai Warriors er skikkelig Hack & Slash, men det er ligger mange klasser under Ninja Gaiden. Det er nesten urettferdig å kalle Ninja Gaiden for et hack & slash-spill, jeg synes personlig det minner mer om en beat 'em up a la Dead or Alive med et hint av hack & slash.

Enig med deg. Litt vel mye special moves. Synd det ikke er noen "easy" nivå slik som i Devil May Cry der man bruker comboer automatisk.

 

Kan bli litt slitsomt å lære seg alle disse triksene ja :hmm:

Lenke til kommentar

Tror du misforsto meg. Jeg synes Ninja Gaiden er mye bedre enn et standard hack & slash-spill, nettopp fordi det har mange og avanserte komboer. Det gjør spillet mye mer variert. At det er vanskelig kan jeg være enig i, og det kunne godt ha vært et easy-nivå, men jeg ville uansett ha spillt det på normal! :D

Lenke til kommentar

Har lånt Hunter The Reckoning av en kompis. Er forsåvidt artig det, men det er litt slitsomt med monstere som spawner i det uendelige.

 

Hadde Baldursgate Dark Alliance på den gode gamle playstation2 bør kanskje ta en kikk på lignende titler. Ellers blir det jo spennede å se hvordan fallout3 blir da, hvis det i det hele tatt kommer.

 

Hadde virkelig sansen for 1'ern og 2'ern av Fallout. Ikke helt hack'n slash men vanvittig kuul setting.

Lenke til kommentar
Dere glemte:

- Fallout Brotherhood of Steel (akkurat som Baldur's Gate, bare med hagler, maskingeværer, pipe bombs, og mange andre syke våpen....pluss en god del banning!!!) :w00t:

 

Har helt oversett at den har kommet ut. Hvordan er det? Er det perks og slikt som i vanlig fallout? eller er det mer Fallout Tactics versjon2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...