Gå til innhold

Sjekketriks-tråden! Post dine beste linjer her.


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare få si til dem som synes at sjekkelinjer er harry: ja, de er det. Det er jo halve poenget. De skal være så håpløse at damene ler! Latter er den beste responsen du kan få, selv om hun ler AV deg. For da kan du jo kun imponere henne videre :p

 

 

-Hei! Jeg har masse sexleketøy i skapet etter exen dro, vil du være med meg hjem og tørke støvet av dem?

 

-Hadde jeg hatt bikkje ville den sikkert parra seg med bikkja di

 

-Hei, dere har ikke noe solkrem? *funker*

 

-Heisann, kan jeg sette meg her litt? Er så lei av å gå rundt å sjekke damer, så nå vil jeg bare sitte her og prate litt med dere. *funker*

 

-Hei, når slutter du på jobben i dag? ... Ok da skal jeg ha middagen klar ved den tida. *funker*

 

-Hei, vil du være med meg hjem å se på storeslemmen min? Jeg mener storskjermen min! *funker*

 

-Hei, jeg har sannsynligvis den minste tissen du har sett. *funka, men hun ble skuffa. Hun hadde jo venta seg en liten en....* :p (denne plukket jeg vel opp på forumet en gang tror jeg)

 

edit: leif the one and only

 

 

-

Endret av PSION
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei er du vegitarianer? Eller hadde det vert mulig og lurt et kjøttstykke opp i deg?;)

 

Tror du på kjærlighet ved første blikk eller skal jeg gå forbi en gang til? (Gammel ja)

 

Hei jeg heter [insert your name here] din neste store kjærlighet ;)

 

Og the grand finali:

Hei, den genseren hadde passa utrulig godt på mitt soveroms gulv, ikke det at jeg vil se deg naken, klart litt lyst men ikke sånn overlyst, er det bare meg eller kominuserer vi veldig godt her nå? Kjenner du vibrasjonene? Viss du bare er helt stille og bare kjenner etter.... (Ta så tak i hånda hennes, kjertein den litt forsiktig får du bruker den til å klø deg bak nakken. Så indrodusere du deg og dama er di!)

 

Bruker alle flittig, og utellinga kan man ikke annet enn og klage på-

Lenke til kommentar

jeg kan komme med noen HELT UBRUKELIGE

(en kamerat har faktisk fått napp med denne)

Ok here we go:

 

Det blir ikke no knull før dama er full

 

når hu sier at det ikke er sant sier du bare bevis det a

og vis kjærringa er billig så kan det funke

 

hvis ikke kan vi jo ta:

 

Jeg er kansje ikke den kjekkeste i rommet men den eneste som prater med deg.

 

Jeg vil gå agurk mellom brystene dine.

 

du ser syk ut kansje det vil hjelpe med en stor sprøyte med meg

 

(slikk på fingern og ta på deg og kjærringa og si) skal vi gå hjem til meg å ta av oss de våte klærne

 

aaargh jernteppe hadde mye fler ubrukelige

jaja du får nok ikke napp med dem uansett

så det er kansje ikke så farlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...