Gå til innhold

Dual Opteron SFF, "snart" i Norge.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Vi får inn ZMAXdp denne uken (39)! Tja, er kanskje litt uvant farge, men betamodellen som jeg har lekt meg med har i allefall blitt godt tatt i mot av de som har fått sett den! (Og den er ikke noe større en Shuttle SS51G - bare en CM lengere bak, søppelkurven min hjemme er MYE større :D )

 

Varmen er ikke noe problem (Litt varme blir det jo), men jeg har kjørt 2x250 Opteron og 2x1024MB og ikke hatt problemer ei kjent lukt av BBQ :roll: (Nesten det samme når regulatorer eller kondensatorer ryker) - Jeg kan gjerne sende de som ønsker bilder av kjølesystemet og som man der ser er to DIGRE radiatorer av kobber som går "inn" i strømforsyningen - en spesiell men meget effekt måte å kjøle ned maskinen på.

 

Støy er heller ikke noe å klage på - litt mer støy en ZMAXap men fult levelig (har modda viftene litt så jeg får det ned på samme nivå som ZMAXdp og latt maskinen holde på med 3D modellerering uten å ha problemer med varme). Må nevne at jeg har brukt et 6800GT skjermkort i maskinen under disse testene for å stress teste og lage mest mulig varme i maskinen.

 

Med vennlig hilsen,

 

Pyton.no - Salg

Endret av Pyton.no - Salg
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...