Gå til innhold

CoD: United Offensive demo ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=20108

 

 

 

Typisk at den kommer akkurat nå da. Om 7 timer skal jeg dra til England i fem dager. helvette. Jaja, da får jeg sikkert prøvd det når jeg kommer hjem :hmm:

Kjøp deg noen DVDer og spill mens du er der!

Ikke så veldig billig over alt, men du finner noen plasser som selger fryktelig billige PC spill! (en butikk utenfor Bath hadde det da jeg var der)

Lenke til kommentar
Fortsatt ganske urealistisk og mye skriptet AI synes værtfall jeg. Men så er det jo bare en utvidelsespakke til det forrige.

Du henger deg altfor mye opp i at spill er scriptet :p

 

Så lenge scriptingen er godt gjennomført som den er i dette spillet, så ser jeg ingen problemer med at det er det. Det er spill opplevelsen som teller, selføgelig kan det ta vekk litt gleden med å spillet det opp igjen en del ganger. Men selv spilte jeg gjennom Call of Duty rundt 4-5 ganger..

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Fortsatt ganske urealistisk og mye skriptet AI synes værtfall jeg. Men så er det jo bare en utvidelsespakke til det forrige.

Du henger deg altfor mye opp i at spill er scriptet :p

 

Så lenge scriptingen er godt gjennomført som den er i dette spillet, så ser jeg ingen problemer med at det er det. Det er spill opplevelsen som teller, selføgelig kan det ta vekk litt gleden med å spillet det opp igjen en del ganger. Men selv spilte jeg gjennom Call of Duty rundt 4-5 ganger..

Kommer vel av smak og behag, hvor kresen man er eller ikke.

 

Spill som har en god gjennomført AI og samtidig ikke er skriptet synes jeg ligger et godt steg over de spillene som er det teknologisk.

Lenke til kommentar
Fortsatt ganske urealistisk og mye skriptet AI synes værtfall jeg. Men så er det jo bare en utvidelsespakke til det forrige.

Du henger deg altfor mye opp i at spill er scriptet :p

 

Så lenge scriptingen er godt gjennomført som den er i dette spillet, så ser jeg ingen problemer med at det er det. Det er spill opplevelsen som teller, selføgelig kan det ta vekk litt gleden med å spillet det opp igjen en del ganger. Men selv spilte jeg gjennom Call of Duty rundt 4-5 ganger..

Kommer vel av smak og behag, hvor kresen man er eller ikke.

 

Spill som har en god gjennomført AI og samtidig ikke er skriptet synes jeg ligger et godt steg over de spillene som er det teknologisk.

Hvordan kunne du overlevd barndommen, når nesten INGEN spill enda har blitt "u-scriptet"?!

Hva slags spill spilte DU før da, da ALLE spill var scriptet?

Lenke til kommentar
Selvsagt ikke, og nå har jeg ekstra treat som venter på meg når jeg kommer hjem  :thumbup:

 

 

 

 

EDIT: vet du om det er mye billigere for spill i england enn i norge?

Ja når jeg var der kjøpte jeg 6 spill eller noe sånt, for 1/3 av prisen her i Norge!

[iC ]Ikke så veldig billig over alt, men du finner noen plasser som selger fryktelig billige PC spill! (en butikk utenfor Bath hadde det da jeg var der)
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...