Gå til innhold

Passer OCZ PowerStream 520W i CM Stacker?

Anbefalte innlegg

Satt med fingeren på bestillingsknappen nå, hadde en OCZ PowerStream 520W på handlelista. Men så ble jeg usikker i og med at jeg vurderer CM Stacker som mitt neste kabinett. OCZ er jo litt lengre enn en vanlig PSU, og Stacker har jo et eget rom til PSU i den øverste PSU-brønnen. Er det noen som har prøvd denne kombinasjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The rear of the case is very standard for any case. You have a 120mm fan with 3 blue LEDs included with the case - this fan produces a remarkable amount of light in the case. I have the case set up with extra lights, the fan is as bright as the fan in my PSU but not quite as bright as my blue cathode and yet it still helps with lighting up the case.
Lenke til kommentar
The rear of the case is very standard for any case. You have a 120mm fan with 3 blue LEDs included with the case - this fan produces a remarkable amount of light in the case. I have the case set up with extra lights, the fan is as bright as the fan in my PSU but not quite as bright as my blue cathode and yet it still helps with lighting up the case.

bah, jeg som hadde tenkt til å ha grønne lys i kabinettet mitt denne gangen.

Det er jo grønt led på OCZ psu'en. men men, er bare å kjøpe en ny vifte det.

(eller prøve å demontere led'sa)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...