Gå til innhold

[kr.sand] Kaoslan 27-30. Sept.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kaoslan suger jo, gaz er bedre.

jeg vil ikke henge ut andre dataparty's, men vi suger faktisk ikke. Hadde vært bedre om du kom med forslag til forbedringer enn å henge oss ut !

 

Vi har ihvertfall ikke som 'tradisjon' å snakke dritt om andre dataparty's...

om du synes vi suger, så får du gjøre det. Jeg personlig synes vi gjør en god jobb. Har du lyst å komme, er du velkommen.

Lenke til kommentar
Jeg har vertfall meldt meg på kaOs...håper ikke det blir like mye problemer som sist :p

håper jeg også. ;)

vi har fått snakka med elektrikeren ihvertfall, så nå får vi mer strøm.

Bedre compo premier er det også.

 

så får vi antakligvis lerret som vi sender compo finaler direkte på storskjerm..

Lenke til kommentar
kaoslan suger jo, gaz er bedre.

jeg vil ikke henge ut andre dataparty's, men vi suger faktisk ikke. Hadde vært bedre om du kom med forslag til forbedringer enn å henge oss ut !

 

Vi har ihvertfall ikke som 'tradisjon' å snakke dritt om andre dataparty's...

om du synes vi suger, så får du gjøre det. Jeg personlig synes vi gjør en god jobb. Har du lyst å komme, er du velkommen.

Jaja..

 

Sikkert et knalllan det dere.. :D

 

Men lurer forsatt på hvor det andre lanet arrangeres..

noen som har en webside kanskje?

Lenke til kommentar
De problemene vi hadde sist med internett var ikke vår feil, men ella.

Dårlig komunikasjon fra ella`s side og slapp admin der som bare stakk når han viste at vi måtte ta kontakt med han :(

Men denne gangen har vi ordnet dette så alt skal funke når dere kommer :)

har ingenting å si hvem sin feil det er, brukerene bryr seg katten om det, er det noe som ikke går som det skal så går det ut over dere.

 

rekner med at vi slipper en lan 1 vs lan 2 krig her, så er dere herved advart. :wee:

Lenke til kommentar

Store LAN finnes på sørlandet, men deltakerene får jo aldri vite om de, eller så er de patrioter og SKAL absolutt ikke gå på de lan'ene..

 

Det er også ett kjent fenoment at alt av datapartyer i kr.sand konkurrerer mot hverandre, og alle i aust-agder samarbeider, og hvor er de feteste partyene? jo i Aust-Agder, så til ettertanke for Vest-Agder arrangører, samarbeid istedet for å krige.

 

Det kommer enda ett stort lan til på sørlandet nå, og mer info kommer vel etterhvert :)

 

KaosLan, er sikkert ett helt greit lan som er under oppbygning, de trør hvertfall ikke andre på tærne..

 

Lykke til med eventen da :)

Lenke til kommentar
Har det ikke vært lan i sørlandshallen en gang? Der vil det da være mulig å trøkke inn et par tusen mennesker eller noe sånn...

Var lan der ja, er en grunn til at det ikke ble arrangert igjen..

 

Sørlandet er ikke stort nok til å arrangere så store lan, det eneste jeg kan tenke meg som har mulighet til å vokse seg stort er OFFroadLAN i Åmli som utvider år etter år nå, og likevel blir utsolgt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...