Gå til innhold

Radiator anbefaling til Cm Stacker


Anbefalte innlegg

Tittelen sier alt..

En Evo airplex 240 ble litt stor syntes jeg, har ikke lyst til å skjære i det nye flotte kabinettet mitt. Kikker nå på pro core radiatoren hos 3dfxcool.no.

Er det noen som har dette kabinettet med vannkjøleing?

Microplex får inn Airplex 160 snart ser jeg, denne vil nok passe perfekt i bunnen på stackeren. Men vil den holde til å kjøle cpu,nb,gpu?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

jeg har plass til en Black ice pro2 med 2*120mm vifter i front.

Da har jeg 4in3 modulen med 120mm vifte helt nederst i kabinettet.

Jeg har deretter flyttet ned frontdekslet med usb/firewire/lyd/power og reset knapp til 5 1/4" brønn nummer 4 nedenfra, over 4in3 modulen.

Det ble flyttet ned pga av at ledningene til lyd var for korte til at braketten kunne brukes i øverste slot der den sto originalt.

 

Deretter har jeg stripset fast radiatoren like over 3in4 modulen, slik at det er plass til ledningene til usb/firewire/lyd/power og reset knapp og fremdeles er det 2 ledige 5 1/4" brønner øverst i kabinettet der jeg har en reobus og DVD-rom.

Lenke til kommentar

Med evo 240 raddisen gikk dette ikke. Mulig den har større ytre mål enn black ice pro2? Har også en dvd rom og viftestyring utenom..

Men Black Ice Xtreme har gode kjøle egenskaper så den vil nok duge for meg. Skal kjøle cpu og chipset med hjemmelagde blokker. Noen som vet leveringstid fra dangerden.com?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja, jeg bestilte fra dangerden.com. De kan i aller høyeste grad anbefales!! Svarer kjapt på mail og har hyggelige priser. Bestilte BlackIce Xtreme, slanger, tank og annet småsnacks fra dem. Leveringen tok ca en uke og da kom pakken hjem på døra! Slapp unna toll og moms, så totalsummen kom på 1100,- inkl frakt! Blokkene har jeg laget selv. Neste gang jeg bestiller blir det nok dangerden igjen ja :)

 

 

Offtopic: Noen som vet hvor lang tid Microplex bruker på returer? Snart ventet 3 uker på et returoppgjør fra dem..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...