Gå til innhold

Popups i IExplorer


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har eit lite problem med InterExplorer.. Når eg opner IE så komme det masse popups som gjer at eg må drepe prosessen iexplorer for at maskina ikkje skal låse seg... eg har prøvd å endre startside.. men det nytte ikkje.. og lure på om det er noken som har vore borti det samma og/eller har noken tips til kossen eg kan fjerna det?

 

 

mvh Inge L

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjørt Adaware.. tok kje vekk noke som helst..

det e ikkje min pc.. det er hybelverten sin.. og eg har instalert Opera, men av ein eller annen merkelig grunn ville han visst ha IExplorer og sjøl om han seie at han e veldig fornøyd med Opera.

 

Ingen som har noken tips korleis eg kan fjerna det dritet?

Lenke til kommentar
Men kombinert med Panicware's Pop Up stopper, og et godt AV/FW-program, er IE mye bedre.

IE har ikke tabbed browsing og er hovedmålet for det meste av spyware og virus på nett. En annen grunn til at jeg ikke bruker IE (av prinsipp), er at nettleseren ikke er skikkelig oppdatert på årevis, og støtter det den selv føler for av standarder.

 

Alle artiklene og oppslagene som har vært i alle medier den siste tiden sier vel også sitt.

 

Opera ble jeg aldri noen stor fan av, virket litt for "stor og klumpete" for meg, mens Firefox traff spikeren på hodet med en gang, og er ikke store overgangen dersom du er vant til IE fra før. Rask og liten er den også.

 

Firefox finnes forøvrig her.

Lenke til kommentar
Hva er det med dere IE fans?

Slipp taket på IE nå, la det flyte ned virusstrømmen.

Og ta tak i ett nytt program som skinnende "Opera" eller "Firefox"

"Dette er ikke noe lignende virustruende IE"

 

HAVE FUN!

Vi bruker IE om vi vill.. ok?

 

 

har prøvd opera og alle de du nevnte,liker dem bare ikke. :roll:

 

edit; må vell teste nyeste versjon av opera , se om jeg liker den :ermm:

Endret av geedoo
Lenke til kommentar
IE har ikke tabbed browsing og er hovedmålet for det meste av spyware og virus på nett. En annen grunn til at jeg ikke bruker IE (av prinsipp), er at nettleseren ikke er skikkelig oppdatert på årevis, og støtter det den selv føler for av standarder.

 

Tabbed browsing er fint det, men jeg kan klare meg uten.....

Og sikkerhet....? Har da fått like mye virus gjennom Opera, som med IE, om ikke mer.

 

 

 

mvh

Pantera

:cool:

Lenke til kommentar
Har kjørt Adaware.. tok kje vekk noke som helst..

det e ikkje min pc.. det er hybelverten sin.. og eg har instalert Opera, men av ein eller annen merkelig grunn ville han visst ha IExplorer og sjøl om han seie at han e veldig fornøyd med Opera.

 

Ingen som har noken tips korleis eg kan fjerna det dritet?

Husket du å høyreklikke i listen og huke av for "select all"? Ellers fjerner Ad-Aware ingenting. Kjør også en runde med Spybot. Husk å bruke den innebygde oppdaterings-funksjonen først!

 

Ad-aware SE 1.05

 

Spybot 1.3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...