Gå til innhold

Hvilket spill skal jeg kjøpe meg til helga?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er RPG som er saken tror jeg nok Neverwinter Nights er et klokt valg. Er meget mye underholdning i det spillet, en kraftig god historie og et meget bra gameplay, anbefales på det sterkeste :thumbup:

 

Om det er FPS spill du er ute etter kan Doom 3 anbefales, men også Far Cry. Kan også kjøpe Call of Duty om du er ineteresert i WW2 spill med en god historie (har jeg hørt, har ikke spillet CoD ennå)

Lenke til kommentar
takk for alle tipsa. doom3 har jeg allerede, syns det er litt kjedelig....gå i mørk gang, bli skremt, skyt monster også om igjen.

Morrowinf og Neverwinter nights er sterke kandidater. Hva med half life da? Hm,skulle nesten spillt det før 2en kommer. Litt gammalt men...

Om du har lyst på HL er den siste generation pakken absoulutt verdt pengene. Finnes til 199 flere steder.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...