Jump to content
Sign in to follow this  
Gr0v

Hvilket spill skal jeg kjøpe meg til helga?

Recommended Posts

Har nettopp fått lønn og har langhelg så et nytt spill må nok til ja :D

Jeg er ute etter et spill med god historie, et som er veldig involverende....trenger en lite flykt fra virkeligheten,hehe. Samme hvilken sjanger det er....

Om det er RPG som er saken tror jeg nok Neverwinter Nights er et klokt valg. Er meget mye underholdning i det spillet, en kraftig god historie og et meget bra gameplay, anbefales på det sterkeste :thumbup:

Om det er FPS spill du er ute etter kan Doom 3 anbefales, men også Far Cry. Kan også kjøpe Call of Duty om du er ineteresert i WW2 spill med en god historie (har jeg hørt, har ikke spillet CoD ennå)

Styr unna Doom3 iallefall.

Kan jo kjøpe Sims 2, men jeg vet ikke hvor mye historie du får, om du ikke lager den selv :p

Som nevnt over, så får du mye bra ut av Knights of the old republic storymessig.

Om du ikke har det, ville jeg kjøpt Farcry :)

takk for alle tipsa. doom3 har jeg allerede, syns det er litt kjedelig....gå i mørk gang, bli skremt, skyt monster også om igjen.

Morrowinf og Neverwinter nights er sterke kandidater. Hva med half life da? Hm,skulle nesten spillt det før 2en kommer. Litt gammalt men...

Tja.. når jeg tenker på spill med god historie, så er Knights of the Old Republic det første som popper opp.

word.

Ellers så har man jo alltids Baldurs Gate spillene da, er det noe som absolutt er verdt pengene så er det de :)

takk for alle tipsa. doom3 har jeg allerede, syns det er litt kjedelig....gå i mørk gang, bli skremt, skyt monster også om igjen.

Morrowinf og Neverwinter nights er sterke kandidater. Hva med half life da? Hm,skulle nesten spillt det før 2en kommer. Litt gammalt men...

Om du har lyst på HL er den siste generation pakken absoulutt verdt pengene. Finnes til 199 flere steder.

Half-Life er bare konge bra spill, og kan anbefales, selv om det er litt gammelt, men hva gjør vel det, gameplayer er bare digg i spillet ;)