Gå til innhold

nytt tastatur, HASTER


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt Logitech Ultra X Flat i en ukes tid nå. Er svært behagelig å skrive på. Men jeg brukte noen dager å venne meg til å spille på det. Litt uvant med så lave taster. Når du har blitt vant med det, er det ikke noe behagelig å skrive/spille på "vanlige" tastaturer med høye taster lengre. Merker at jeg skriver fortere med det også. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Jaha..?

 

Hva er det som er der da..?

Og er taster programmerbare..?

Jeg har X-flat tastaturet, har hatt det siden onsdag og er meget fornøyd.

Det trengs litt tilvenning siden tastene er mye lavere enn på mitt tiligere internet-navigator, men begynner å bli ganske kjent på det nå. Lyden er også mye mer behagelig. Hurtigtastene er: Media, Play/Pause, Mute, Favoritter, E-Post, WWW

Disse er mulig å programere via iTouch.

Lenke til kommentar

Vurderer Logitech Ultra X Flat tastaturet selv. Kjøpte Logitech Internet Navigator tastaturet for en stund siden, og kan ikke fordra det. Det er altfor stort og klumpete, man må trykke ned f-tastlåsen hver gang man skrur på maskinen, og space-tasten er mye tyngre å presse ned enn de andre tastene (passer svært dårlig med dataspill av typen FPS). Har gått tilbake til mitt gamle og brukte siemens-tastatur inntil videre. Er det forresten f-tastlås på Logitech Ultra X Flat, og funker det bra til å spille - f.eks. UT og Quake?

Lenke til kommentar

Jeg har selv hatt Ultra X tastaturet i ca. tre uker eller noe sånt nå, og jeg kan ikke si meg annet enn kjempefornøyd! Det er en del mindre enn vanlige standardtastatur, lyden på det er deilig, og det har ikke så mange tullete ekstraknapper som jeg aldri bruker uansett. :w00t: Et annet pluss er at du spiller å installere drivere til det, de hurtigtastene som er funker likevel! Alt i alt så er dette det beste tastaturet jeg har prøvd, trengte bare et par dagers tilvenning. Det funker ypperlig til spilling også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...