Gå til innhold

Som så mange andre: hjemmesidetips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du burde ihvertfall ha et større felt rundt teksten og ikke bare sånn at man MÅ trykke på teksten akkurat. Det kan bli vanskelig. Sitter med bærbar og touch-pad her nå og jeg bruke et par unødvendinge sekunder. Så burde knappen vise seg fram litt mer. Hadde ikke du sagt det så hadde ikke jeg sett den. :blush:

Det er ddet jeg sliter med, det større feltet og ikke bare klikkbar tekst...

Det at den synes dårlig er jeg enig i, men det kommer flere menyvalg der, får se hvordan det ser ut da først. Takk for tips

Lenke til kommentar

Du har jo bare rollover, så hvorfor ikke skippe flash og bruke css ?!

 

a {
 color: #FFF;
 text-decoration: none;
}

a:hover {
 color: #666;
 text-decoration: none;
}

 

Sjekk også HTMLDog og W3Schools

 

Edit: align="center" vil nok fungere, men det er utdatert kode - alternativet jeg fant hos W3C var følgende:

 

Tekst: text-align: center;

 

Bilder og andre elementer: display: block; margin: 0px auto 0px auto; /* margin: top right bottom left */

 

Dette er altså CSS, og jeg tror du kan tjene på å lære deg litt om CSS :) Se linker over.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
Du burde ihvertfall ha et større felt rundt teksten og ikke bare sånn at man MÅ trykke på teksten akkurat. Det kan bli vanskelig. Sitter med bærbar og touch-pad her nå og jeg bruke et par unødvendinge sekunder. Så burde knappen vise seg fram litt mer. Hadde ikke du sagt det så hadde ikke jeg sett den. :blush:

Det er ddet jeg sliter med, det større feltet og ikke bare klikkbar tekst...

Det at den synes dårlig er jeg enig i, men det kommer flere menyvalg der, får se hvordan det ser ut da først. Takk for tips

Du må bare gå inn å legge et felt med 0%alpha bak teksten. det er det beste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...