Gå til innhold

Nytt Final Fantasy-spill på vei (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, så sinnsykt bra.

Håper det blir bedre enn FFX-2, som bare var så som så.

N E I ! ! ! :cry:

 

Var akkurat dette jeg håpet IKKE skulle skje! Huff..Enn oppfølger til VII vil kreve SÅ stor kvalitetssikring at dette blir vanskelig å treffe spikeren på hodet..

 

Jeg håper INDERLIG de klarer å få dette bra, ellers så kommer jeg til å miste mye respekt til Square... :nei:

Lenke til kommentar

Sikker på at det ikke e Final Fantasy VII - advention children eller noe sånt dere har sett? For det blir ikke et spill, men en FILM...

 

Hvis det er et oppfølger spill har endelig square gjort noe som jeg har lengtet etter helt siden 1997 - nemelig å lage en oppfølger til tidenes beste RPG spill <- my opinion...

Lenke til kommentar
eg har tro på at dette kommer til å bli mer kvalitetssikret enn FFX-2, men hvem vet, de har sinnsykt mange prosjekter på gang nå, de burde kanskje konsentrere seg om et av gangen?

 

Tror også at det blir bedre en X-2, men ikke i nærheten like bra som gode gamle nummer 7. Og syns også at de iallfall skulle holdt seg til 1 FF spill om gangen, håper bare at de ikke kaster alt som heter rollespill elementer på dynga....

 

Noen som har funnet ut noe mer om hva slags type spill det kommer som?

Endret av ToXciK
Lenke til kommentar
Sikker på at det ikke e Final Fantasy VII - advention children eller noe sånt dere har sett? For det blir ikke et spill, men en FILM...

 

Hvis det er et oppfølger spill har endelig square gjort noe som jeg har lengtet etter helt siden 1997 - nemelig å lage en oppfølger til tidenes beste RPG spill <- my opinion...

Tro meg, våre kilder stemmer..

 

Stor forskjell på FFVII:AC og FFVII:DC ;)

 

Gruer meg litt jeg.. Men gleder meg sykt til Advent Children! :D Den blir sykt bra

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...