Gå til innhold

MSN fungerer ikke.... hjelp!


d-e-x-t-e-r

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt msn 6.2 i lang tid. Men av en vesentlig grunn så gjeninstallerte jeg den.. og det oppstod ingen problem så langt. Men når jeg prøver å åpne msn.. altså trykker på msn ikonet, får jeg følgende feilmelding:

"Dette programmet kunne ikke starte fordi programkonfigurasjonen er feil. Hvis du installerer programmet på nytt, kan dette løse problemet"

Har da prøvd å installere flere msn versjoner på nytt, men får samme feilmelding hele tiden. Jeg ville satt stor pris på om noen snille sjeler kunne hjelpe meg.

 

På forhånd takk.

Endret av d-e-x-t-e-r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tuneup utillities sin registrycleaner er fin.

 

Det var grei program... men hjalp ikke no med problemet. :ermm:

 

Får samma feilmelding hele tida.. når jeg prøver å åpne msn: "Dette programmet kunne ikke starte fordi programkonfigurasjonen er feil. Hvis du installerer programmet på nytt, kan dette løse problemet"

 

:cry:

Endret av d-e-x-t-e-r
Lenke til kommentar
Håper for all del du ikke er som lillebroren min, som tror alt blir borte ved at du sletter mappa.

 

:thumbdown:

Vi har vel alle vært der :p

 

Å fjerne mappen har ingen hensikt, siden MSN Messenger har flere filer rundt om i Windows mappa... Hvis du tar en reinstallasjon (ikke formatering) av Windows, burde alle systemfiler være normale..

Lenke til kommentar
innstalere 6.1 og se om det funker?

har prøvd 6.0, 6.1 og 6.2 flere ganger..

og ingen av dem funker. Får samma beskjed hele tiden.

 

Hvis du tar en reinstallasjon (ikke formatering) av Windows, burde alle systemfiler være normale..

hmm... mister jeg alle filene mine hvis jeg reinstallerer Windows?

Finnes det ingen annen mulighet til å løse problemet?

Endret av d-e-x-t-e-r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...