Gå til innhold

Thermaltake SViking, meninger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg klarer faktisk selv å se hvordan det ser ut. (tenke seg til o_O)

 

Når jeg spør om noen har erfaringer med det, trenger jeg ikke å vite noe om folk på forumets estetiske sans. Eller mangel på estetisk sans, om man skal være nøyaktig. Jeg trodde det var implisitt at jeg var interessert i kabinettets funksjonalitet. Så feil kan man ta.

 

Takk for alle seriøse svar, de settes pris på.

Endret av supergreg
Lenke til kommentar
Vel, jeg klarer faktisk selv å se hvordan det ser ut. (tenke seg til o_O)

 

Når jeg spør om noen har erfaringer med det, trenger jeg ikke å vite noe om folk på forumets estetiske sans. Eller mangel på estetisk sans, om man skal være nøyaktig. Jeg trodde det var implisitt at jeg var interessert i kabinettets funksjonalitet. Så feil kan man ta.

 

Takk for alle seriøse svar, de settes pris på.

Har ikke hatt det så lenge, men syns det er litt stilig jeg :p Har nesten ikke tid til å sette inn delene, men har fått inn noe da.. :tease: ga litt over 900 på datakjeden på stovner. Viftestyring og temperaturmåler til den prisen er ikke værst. Skal ha 2 blå katoder og 2 black light lys! Håper det blir stilig :dribble: Slenger inn et bilde da jeg blir ferdig.. Kan ikke love når :whistle:

 

Edit: Fjerna bilde

Endret av Christer1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...