Gå til innhold

Hva er din guttedrøm ?


Uderzo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='Uderzo' date='16/09/2004 : 09:45'] Min guttedrøm er å bli vokalist og gitarist i mitt eget rockeband :) [/quote]
Du har lik drøm som meg... :wee:
Drømmer er viktige, selv om de uoppnålige :)

Eg har også en drøm om å bli proff fotograf..... den er er faktisk ikke uoppnålig.... men det skal mye til.... eg skal ihvertfall prøve å oppnå den! :yes:
Lenke til kommentar

Jenter har drømmer de og:

 

[] Starte designfirma.

[] Tjene penger på fotografering, evt bare bli litt anerkjent.

[] Live long & happily ever after, osv, blabla..

 

Foretak har jeg, det er 'bare' å skaffe seg litt oppdrag. Jeg er i prat med en fotograf også, så det kan hende jeg kan få noe å gjøre der. Hadde jeg i tillegg fått en okei jobb på toppen av det hele, så kunne jeg levt lenge og lykkelig for alltid. :p

Lenke til kommentar
Få to mrd. koner for min heroiske innsats i verden

Én kone holder i massevis for de fleste.. det er ikke bare-bare å være gift. :p

 

On topic: min guttedrøm var vel å bli en superflink skater. Nå for tiden kunne jeg bare tenkt meg en kurant frilans-jobb som skribent, kanskje eie et par leiegårder som ikke trengte vedlikehold. En stødig inntekt, en hovedjobb som jeg trives godt i, samt tid til familie og venner, med andre ord.

 

Alternativt enehersker på planeten Tellus. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...