Gå til innhold

Hvilket Skjermkort burde jeg velge?


garfunk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9800 vil slite i Doom 3 i høyere oppløsninger enn 1024x768.

SE kanskje men PRO har ingen problemer. Sjekk litt kilder du.

Hva er det for et tåpelig utsagn?

Når 9800 pro ikke klarer 30fps i 1280 x 1024 så tør jeg påstå at det sliter. :!:

 

d3h1280.gif

 

Test maskinen er en A64 3800 så det er liten tvil hvor flaskehalsen er med ett 9800 kort.

Lenke til kommentar

Mulig noen har foreslått dette før, men jeg har ikke tid til å lese gjennom alle postene nå:

 

Club3D GeForce 6800GT

 

- Fantastisk ytelse

- Billig (i forhold til endel andre GT-kort, men fullt på høyde med andre produsenter ytelses- og kvalitetsmessig)

- Pent utseende

 

og sist men ikke minst,

 

- Kortet er på lager! (Men pass på, bare 3 igjen ;))

 

EDIT: Skrivefeil

Endret av TJ
Lenke til kommentar
Corcky det der er litt vagt. Det var jo ikke sagt noe om High Detail 8xAF, bare oppløsninger høyere enn 1024x768, som r9800pro klarer ganske bra (men ikke på high detail og 8xAF)

Jeg synest ikke det er vagt.

Karen har ett budsjett på 4000 og vil blant annet spille Doom 3.

Da tenker jeg automatisk at han vil ha et kraftig skjermkort slik at han kan få utnyttet den gode grafikken som Doom 3 har å tilby.

9800 blir derfor automatisk avskrevet av meg fordi det er for tregt.

 

AF er også et must som gir lite ytelsestap.

Lenke til kommentar

Ehhmmm...Hvis du har lest hele innlegget så ser du kanskje at jeg har skreve "Har veldig lyst på et GT kort, men har ikke råd" (eller noe i en duren). Jeg har heller ikke sagt at jeg har et budsjett på 4000. (vet at det høres sånn ut når jeg vurderer et GT kort). Men det blir nok et MSI 6800 kort. holder i lange lengder for meg :)

Lenke til kommentar
Ehhmmm...Hvis du har lest hele innlegget så ser du kanskje at jeg har skreve "Har veldig lyst på et GT kort, men har ikke råd" (eller noe i en duren). Jeg har heller ikke sagt at jeg har et budsjett på 4000. (vet at det høres sånn ut når jeg vurderer et GT kort). Men det blir nok et MSI 6800 kort. holder i lange lengder for meg :)

Okay.. Jeg har faktisk lest hele posten uten å fått det skikkelig med meg. MSI 6800 kortet er uansett inget dårlig valg. Hadde selv kjøpt et 6800NU over ett 6800GT grunnet prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...