Gå til innhold

Hvor kjøpe Everquest 2 Collectors Edition?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Found it!

 

http://shop.ubi.com selger nå Collectors Edition med preorder kit. for 430kr + toll som blir noe sånn som 530kr.

 

Til sammenlikning så selger Spiderman.no standard DVD/CD edition med preorder kit til 449,- (of da vet jeg ikke om frakt kommer utenom).

 

Har akkurat bestillt 4 stk EQ2 til meg og for venner.

 

Frakten er gratis som betyr en total utgift på ca 530kr per stykk. Tar 2-3 dager så har jeg starter kitten. Selve spillet skulle være i posten til release dato stod det.

 

-Wolf5

Lenke til kommentar
Found it!

 

http://shop.ubi.com selger nå Collectors Edition med preorder kit. for 430kr + toll som blir noe sånn som 530kr.

Tror nok det blir en god del mere enn 530kr ja... Du har lagt til bare 24% moms du, husk at fortollingsavgift osv. kommer oppå der såvidt jeg vet.

 

Jeg prøvde å finne ut noe om hvor mye det blir på www.toll.no , men de sidene der er jo bare håpløse. Kan noen prøve å finne ut hvor mye man ender opp med å betale på en pakke med verdi på f.eks 500kr?

 

Jeg tenker å bestille WoW Collectors Edition, og det selges kun i utlandet...

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Siste spill jeg kjøpe fra utlanded var SWG, der måtte jeg betale toll for hele pakka. Ble ganske dyrt også...

 

Husker ikke hvordan det var med EQLive når jeg kjøpte det da, kan ikke huske jeg måtte betale toll da. Men med noen av expansion settene måtte jeg det tror jeg. Husker ikke helt.

 

Uansett, Collectors edition blir vanskelig å få tak i Norge tror jeg. Vet ikke helt hvordan det er med release datoen her i Norge, tror det skal være ganske nærme US releasen.

 

Det er faktisk mulig varene kommer til europa først, siden jeg tror pakkene blir lagd i Taiwan eller der omkring, de velger den billigste arbeidskraften som regel :p Da kommer jo pakkene først til europa(Norge også anntar jeg) så blir de "shippa" over til USA/Canada o.l. Så etter min mening skulle det ikke være noen stor grunn til å få EQ2 på release datoen her i Norge, mulig 1 dag etter pga noe lureri fra distributøren, men ikke lenge.

 

Dette er jo ikke helt sikkert da, så ikke ta mitt ord på det 100% sikkert :D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...