Gå til innhold

Hva er det flaueste du har gjort?


NothgaliC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det flaueste jeg har gjort må vel være da jeg gikk på ungdomsskolen. Det begynner å bli noen år siden, men jeg husker det som om det skulle vært i går:

 

Jeg skulle opp til matte muntlig eksamen og var tullenervøs. Jeg var jo selvfølgelig den første som skulle inn i ilden.

Like før jeg skulle inn kom mattelærern ut og ville prate med oss om noe viktig.

Hun fortalte at sensoren hadde vært utsatt for en bilulykke en gang, og hadde mistet begge armene. Derfor var det viktig at vi ikke stirret på han når han skrev (med munnen).

Jeg ble jo ikke mindre nervøs av det da. jeg tripper inn i rommet og tar en kjapp titt på han, og joda, han har ingen armer. Jeg ser ned og fortsetter mot han. Da jeg har kommet bort til han så rekker jeg ut hånda til han og skal presentere meg....

Han ser litt bydd ut, og jeg skal si stemningen iset litt til...

Jeg burde vel være fornøyd med at han ikke strøyk meg kanskje....

Lenke til kommentar
det flaueste jeg har gjort må vel være da jeg gikk på ungdomsskolen. Det begynner å bli noen år siden, men jeg husker det som om det skulle vært i går:

 

Jeg skulle opp til matte muntlig eksamen og var tullenervøs. Jeg var jo selvfølgelig den første som skulle inn i ilden.

Like før jeg skulle inn kom mattelærern ut og ville prate med oss om noe viktig.

Hun fortalte at sensoren hadde vært utsatt for en bilulykke en gang, og hadde mistet begge armene. Derfor var det viktig at vi ikke stirret på han når han skrev (med munnen).

Jeg ble jo ikke mindre nervøs av det da. jeg tripper inn i rommet og tar en kjapp titt på han, og joda, han har ingen armer. Jeg ser ned og fortsetter mot han. Da jeg har kommet bort til han så rekker jeg ut hånda til han og skal presentere meg....

Han ser litt bydd ut, og jeg skal si stemningen iset litt til...

Jeg burde vel være fornøyd med at han ikke strøyk meg kanskje....

Bra jobba

Lenke til kommentar
det flaueste jeg har gjort må vel være da jeg gikk på ungdomsskolen. Det begynner å bli noen år siden, men jeg husker det som om det skulle vært i går:

 

Jeg skulle opp til matte muntlig eksamen og var tullenervøs. Jeg var jo selvfølgelig den første som skulle inn i ilden.

Like før jeg skulle inn kom mattelærern ut og ville prate med oss om noe viktig.

Hun fortalte at sensoren hadde vært utsatt for en bilulykke en gang, og hadde mistet begge armene. Derfor var det viktig at vi ikke stirret på han når han skrev (med munnen).

Jeg ble jo ikke mindre nervøs av det da. jeg tripper inn i rommet og tar en kjapp titt på han, og joda, han har ingen armer. Jeg ser ned og fortsetter mot han. Da jeg har kommet bort til han så rekker jeg ut hånda til han og skal presentere meg....

Han ser litt bydd ut, og jeg skal si stemningen iset litt til...

Jeg burde vel være fornøyd med at han ikke strøyk meg kanskje....

Jeg har hørt om noe lignende, men det var en mann i rullestol (uten bein). En person skulle sjenke opp i drink nr.2 til mannen i rullestolen og sa: "skal du ha en i det andre beinet også kanskje?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...