Jump to content
Sign in to follow this  
Frekkas

Vekkerklokke på maskinen

Recommended Posts

Åsså.. eeh.. Det jeg lurer på er om det finnes noe program som kan fungere som en vekkerklokke på maskinen? Det jeg tenker på da er muligheten til å spille feks en .mp3 eller .wav fil som vekkeklokkelyd

Har noen hørt om noe slikt? :dontgetit:

Klart det finnes!

Bare søk på google etter f.eks "wake up timer", "alarm clock" eller lignede, så finner du sikkert mange fine og gratis programmer.

*slettet*

Edited by likferd

Klart det finnes!

Bare søk på google etter f.eks "wake up timer", "alarm clock" eller lignede, så finner du sikkert mange fine og gratis programmer.

Edit: Jeg var snill, og fant en fin en til deg. Link

Fikk 50 objects i ad-aware nå.. HAUG med spyware.. :(

scheduled tasks i windows

bare legg inn åpning av en mp3 fil her, så åpner default mp3 spiller seg selv og spiller av fila den spesifiserte dato og klokkeslettet :)

edit: prøvde det selv, mulig du er nødt til å fikle litt i advanced properties etter man har satt det til å starte ett program (det var ikke mulig å velge en fil å åpne, men det var fullt mulig e endre på hva som skulle startes i etterkant)

edit: sett inn program linken f.eks. slik:

"C:\Program Files\Winamp\winamp.exe" "d:\mp3\A - Nothing.mp3"

og jeg måtte sette på "run only if logged on" for å få det til å fungere..

Edited by MrLee

MrLee - du kan også bare sette WinAMP som standardspiller for .mp3-filer og velge at schedueled tasks skal starte opp en mp3-fil :)

Genialt :thumbup:

jeg prøvde det...funka ikke...(jeg fikk bare velge exe filer å åpne)

edit: ah! så bare at det bare stod "programs" i filtype..sjekka aldri om det vistes andre filer i browseren da...assumtion is the muther of all fuckups...:)

edit 2: fikk det fremdeles ikke til å kjøre uten å checke "run only if logged on"...må jeg logge av for å få den til å kjøre uten?

Edited by MrLee