Gå til innhold

Neste generasjons kamskjelltelefoner!?


TechBoy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det nærmeste du kommer hittil er S700. Den er en slags klapp, men er svæææær.  :p

 

Ellers er det ikke lansert noen mobil som har "alt" ennå.

Så stor er den ikke.

Men det er den tøffeste telefonen i gata, det er sikkert.

 

Telefonen har også det beste kamerat som er i Norge for tiden. CCD.

Endret av Habla
Lenke til kommentar

Nei det er faktisk ingen store kamskjell-nyheter i norge nå. Men jeg tror det kommer annonseringer iløpet av høsten. Så i 1Q 2005 kan man nok vente seg endel fete kamskjells.

 

Når S700 blir lansert blir andre selskap nødt til å komme med noe ekstraordinært. På den måten synker også den mildt sagt syke prisen på S700.

 

SE melder jo om at de iløpet av vinteren/våren vil lansere produkter som kan konkurrere med 66XX, altså mobiler med Symbian. SE har jo ingen i den klassen ennå. Om noen av disse blir klapp, gjenstår å se.

 

En klapp som man snart får kjøpt, forhåpentligvis, Motorola sin Linux-mobil (A 760) med trykkfølsom skjerm. I tillegg til det har den så og si alt.

post-19-1095315909_thumb.jpg

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

Hva er egentlig forskjellen på S700 og 5100 ? er det at den ikke har IR eller bluetooth? Det suger da:-| Hadde lenge sett på 5100 og S700, men jeg bestemte meg for S700, så så jeg prisen på den og den var alt for høy. Nå vurderer jeg igjen LG's 5100, hva er det som gjør S700 mye bedre enn 5100 ? Kommer det mange nye klapptelefoner som De fete LG telefonene / samsung E700/710? I begynnelsen av neste år elns?

Lenke til kommentar
Ifølge ryktene skal Sony Ericsson lansere en klapptelefon med MP kamera 19. september

Har du bilde av den? Evt, hvilken en er det da? =)

Har ikke 5100 mulighet til video funksjon? Da ble den også utelukket:-( Jeg skal ha en MP, klapp, video, BRA skjerm (på begge sider) Noen som vet om det kommer noen i nærmeste framtid da? Iløpet av Q1 2005. Har hørt det kommer "en rekke" nye klapp telefoner da, er det bullshit?

 

EDIT: Er det Z500 du snakker om? :\ skjermen er da så liten?:s

Endret av HybRis
Lenke til kommentar
Ifølge ryktene skal Sony Ericsson lansere en klapptelefon med MP kamera 19. september

Har du bilde av den? Evt, hvilken en er det da? =)

Har ikke 5100 mulighet til video funksjon? Da ble den også utelukket:-( Jeg skal ha en MP, klapp, video, BRA skjerm (på begge sider) Noen som vet om det kommer noen i nærmeste framtid da? Iløpet av Q1 2005. Har hørt det kommer "en rekke" nye klapp telefoner da, er det bullshit?

 

EDIT: Er det Z500 du snakker om? :\ skjermen er da så liten?:s

Nei ikke z500:

Link

LINK 2

 

:dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...