Gå til innhold

MSI FX9000XT VTD 128mb


sylten

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Lurte på om noen har erfaringer med dette kortet MSI FX5900XT VDT 128mb.Har muligens tenkt å kjøpe dette med tanke på spilling.Spiller veldig mye Medal of honor.Så at kortet hadde fått best i test av hjemmepc nr7 2004.Der var det testet med Far Cry.Er det noen som har andre anbefalinger å gi til ett annet kort?hat tenkt å bruke ca 2000 på skjermkort

Sylten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eventuelt kan han kjøpe et FX6800LE til rundt 2000 kroner.

Er det kortet jeg hadde kjøpt om budsjettet var 2k

Det ser ut som de har sluttet å selge LE kort på webshoppene. Kanskje det ble en for sterk konkurrent til de kommende 6600GT kortene uten at jeg vet noe om dette. Jeg så at de hadde en del av dem på datakjeden, men da ble de jo endel dyrere. Rundt 2500,-

Lenke til kommentar
Eventuelt kan han kjøpe et FX6800LE til rundt 2000 kroner.

Er det kortet jeg hadde kjøpt om budsjettet var 2k

Det ser ut som de har sluttet å selge LE kort på webshoppene. Kanskje det ble en for sterk konkurrent til de kommende 6600GT kortene uten at jeg vet noe om dette. Jeg så at de hadde en del av dem på datakjeden, men da ble de jo endel dyrere. Rundt 2500,-

Ser PCutstyr har over 100 kort inne.

 

Men nå som du sa det så ser jeg at det minker på 6800Le kortene rundt omkring.

Stemmer sikkert at de trekker det fra markedet før 6600GT kommer.

 

Tror uansett ett 6600GT vil være kjappere enn et 6800LE grunnet høyere fillrate. (4000mtexels vs 2600)

Har mindre minnebåndbredde, men kjerne hastigheten vil gjøre opp for det i de aller fleste tilfeller vil jeg tro.

Endret av corcky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...