Gå til innhold

xp og sp2


^fmj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde den bare vært min egen private "lovlige" så :D, med andre ord jeg sitter på en privatversjon slik som så mange andre.

:no:

Har en original også da burde vel sagt det med en gang, men har to pcer og jeg kan ikke si at jeg har lyst til å bruker en høvding på et eksemplar til. Er jo lov å kopiere til privat bruk, er det ikke? Såkalt backup.

 

Leste en plass at sp2 skulle funke og tenkte at dette ikke kunne stemme og jeg fikk rett.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Mener Microsoft uttalte at de heller prioriterte sikkerhet fremfor å få folk til å kjøpe orginal xp i denne omgangen  :cool:

Dette trakk de tilbake i siste liten, det virker ikke med mindre du har et gyldig serienummer

Bare for å oppklare et par ting, folk kommer med så utrolig mange rare påstander om SP2 og piratnøkler, uten å ha bellegg for det:

 

1) Microsoft har uttalt at de fleste pirat-nøklene kan brukes til å installere SP2. De det ikke gjelder er bare de mest opplagte, som f.eks den som følger med den første pirat-corp versjonen som fant veien ut på nettet: (FCKGW-*****-*****-*****-*****-*****)

De har aldri gått ut etterpå og trukket tilbake dette

 

2) Hvis du skulle ha en av de sperrede nøklene vil det ikke skje noe galt med maskinen din om du prøver å installere SP2 - du vil bare få en feilmelding om at det ikke går....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...