Gå til innhold

Varme tråder i musa?


Anbefalte innlegg

Nå kommer kulda for fullt hos meg, hjemme i kvinesdal... musa mi er sykt kald! :ohmy:

 

Lurte på om det gikk ann å sette noen varme tråder i musa mi... Slik at jeg kan lodde det på 5v uttaket i musa via usb'en. Varmetrådene må ikke (og trenger ikke) være særlig krafig.... Eventulet peltier på 5-6watt

 

Fryser noe voldsomt på hendene :p

 

Det er 17-18 grader i kjeller'n, men midt på vinteren detter det ned til 11-12 grader :w00t:

 

Takker for svar :p

Endret av cowai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå kommer kulda for fullt hos meg, hjemme i kvinesdal... musa mi er sykt kald! :ohmy:

 

Lurte på om det gikk ann å sette noen varme tråder i musa mi... Slik at jeg kan lodde det på 5v uttaket i musa via usb'en. Varmetrådene må ikke (og trenger ikke) være særlig krafig.... Eventulet peltier på 5-6watt

 

Fryser noe voldsomt på hendene :p

 

Det er 17-18 grader i kjeller'n, men midt på vinteren detter det ned til 11-12 grader :w00t:

 

Takker for svar :p

Skal jeg varme musa di? :evil:

Lenke til kommentar
Nå kommer kulda for fullt hos meg, hjemme i kvinesdal... musa mi er sykt kald! :ohmy:

 

Lurte på om det gikk ann å sette noen varme tråder i musa mi... Slik at jeg kan lodde det på 5v uttaket i musa via usb'en. Varmetrådene må ikke (og trenger ikke) være særlig krafig.... Eventulet peltier på 5-6watt

 

Fryser noe voldsomt på hendene :p

 

Det er 17-18 grader i kjeller'n, men midt på vinteren detter det ned til 11-12 grader  :w00t:

 

Takker for svar :p

Skal jeg varme musa di? :evil:

lol..passer vel ikke helt hjemme her :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...