Gå til innhold

HJELP! PIP når jeg slår på pcen


yoyo89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
d er en ledning som skal være i kortet og til et eeeller annetsted, men hvor er det ettellerannetstedet?

Jeg er ikke helt sikker på hva du tenker på nå.

 

Altså, hvis ikke ditt kort er radikalt anderledes enn de kortene jeg har sett tar du en ledig strømkabel (som kommer fra strømforsyningen) som skal passe inn i kortet (helt bak på kortet er det mest sannsynlig en molex kontakt).

 

Hvordan ser den kabelen du tenker på ut da? Farge, lengde etc.

Lenke til kommentar
fikk med en kabel, d er sånn Y kabel, alle kablene i kabinettet er Y kabler men kan jeg da bare ta den ene kabel greia som er kobla til no annet og bruke den ene utgangen til å sette inn i kortet? (at en kabel er connecta til to ting)

Hvis du ikke har noen ledige strømkabler kan du sikkert bruke den ja. Den skal se slik ut:

brian-pwm-molex.jpg

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

jaja veit ikke hva jeg snakker om men uansett, for å se det hele fra begynnelsen, kabler kommer ut av 1 hull i PSUEN og resten av den er lukket, jeg har satt inn grafikk kortet men ikke kobla til no kabel, så hvis jeg setter den i rompa på kortet hvor skal jeg da sette inn den andre enden?

Lenke til kommentar
jaja veit ikke hva jeg snakker om men uansett, for å se det hele fra begynnelsen, kabler kommer ut av 1 hull i PSUEN og resten av den er lukket, jeg har satt inn grafikk kortet men ikke kobla til no kabel, så hvis jeg setter den i rompa på kortet hvor skal jeg da sette inn den andre enden?

Riktig. Og det er en av de kablene som går ut av PSU'en i en god bunt som du skal plugge i kortet. Har du ingen ledige? Er det det som er problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...