Gå til innhold

Det perfekte kabinett til alle formål! Les her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kun å opplyse om et veldig bra kabinett. Skrev litt om det i en annen tråd, men ville ikke dobbeltposte så jeg linket til den i steden.

 

Kun for å belyse hvor bra kabinettet i linken er.

 

EDIT

og tråden jeg linker til er ikke min, så det er ikke noe knep for å øke readcount etc.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Du postet jo denne posten slik at vi skulle lese det inlegget ditt.

Vi ser det jo når vi leser det inlegget du postet i.

Jeg følger med på tråden for å svare på innlegg fra trådstarter. Ikke for å tiltrekke et publikum

 

Syntes kun jeg så et godt kjøp og ville opplyse om det.

Sorry if its old news for the mass.

 

Manga:

Hmm.. det kan vel være litt vel suspekt ja. Men skjønner at hensikten ble missforstått. Ville bare fremheve noe jeg syntes virket som et kjempekjøp for flere formål :-).

 

Avion:

Takker, hensikten var å opplyse om hva som virker som et røverkjøp. Hvis man først skal bruke mye penger på et kabinett.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Du postet jo denne posten slik at vi skulle lese det inlegget ditt.

Vi ser det jo når vi leser det inlegget du postet i.

Jeg følger med på tråden for å svare på innlegg fra trådstarter. Ikke for å tiltrekke et publikum

 

Syntes kun jeg så et godt kjøp og ville opplyse om det.

Sorry if its old news for the mass.

 

Manga:

Hmm.. det kan vel være litt vel suspekt ja. Men skjønner at hensikten ble missforstått. Ville bare fremheve noe jeg syntes virket som et kjempekjøp for flere formål :-).

 

Avion:

Takker, hensikten var å opplyse om hva som virker som et røverkjøp. Hvis man først skal bruke mye penger på et kabinett.

Neida, jeg er faktisk helt enig med deg i at kabinettet er meget bra det. Skulle jeg kjøpt et kabinett, er det ikke tvil i min sjel at det hadde blitt dette. Bare så synd at jeg synes 1.800 stål er i drøyeste laget for et kabinett. Hadde det kosta 1.100 eller noe sånt, så skulle jeg skifta tvert.

 

Tror nok de fleste her "kødda" litt med deg.....men tror nok at de fleste er klar over at dette kabinettet eksisterer....... ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...