Gå til innhold

HP PSC2175 vs PSC2410


Anbefalte innlegg

Priser:

--PSC 2175 : 1.495

--PSC 2410 : 2.995

--Kilde....... : Lefdal Elektromarked

 

Heisan :fun:, jeg skal om noen få dager antakelig skaffe meg en multifunksjons-printer og lurte på da først og fremst om prisforskjellen mellom PSC2175 og PSC2410 er verdt det om man ikke trenger faks? Er PSC2410 såpass kjappere på både scan og print at det rettferdiggjør 1500 kroner ekstra (faksen er vel ikke så dyr, hæ?)? Jeg har tenkt det sånn at om jeg deler de i to, 1500 på hver, så får jeg en ganske god skriver og ikke minst scanner for den prisen, så jeg tar det som en selvfølge at skriver og scanner i PSC2410 er like god som stand-alone utgavene?

Ja, har googlet og sjekka sammenligning på HP sin hjemmeside men skulle hatt litt bedre svar på en måte. Egentlig har jeg bestemt meg for 2410, men siden jeg ikke trenger faks... og om det ikke er rare forskjellen mellom de to så :ermm: ...

Edit: Ja, har printer fra før, en HP DJ5550...

Edit2: Hm, detter ER annet hardware, men om noen er uenig, flytt den... (har ikke mye jeg skulle sagt der uansett :roll: )

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!, 2410 har faksen og lcd skjerm for visning av bilder du vil printe direkte fra minnekort, trenger du ikke disse to funksjonene er 2175 et bedre kjøp for deg.

Ja... Men tror jeg går får 2410 likevel, sjekka HP sin side på nytt og synes 2410 er et bedre valg selv om 2175 nok er best i forhold til prisen. Den bør jo vare litt og. Men det beste var om jeg kunne få prøvd de i butikken, men tillater Lefdal og Elkjøp det da??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...