Gå til innhold

Hvilken netshop har den mest brukervennlige websid


Anbefalte innlegg

Hvilken netshop synes dere har best varesystem? Slik som hvordan dere gjør det for å returnere osv... Jeg tenker ikke på service i det heletatt, men hvordan hele websiden er utviklet.

Hvilken netshop har den mest brukervennlige websiden?

 

Jeg synes personlig at Netshop har den beste websiden. Siden alt er veldig lett og den er god å navigere seg gjennom! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
,15/09/2004 : 17:47] :roll:

 

Ja, netshop er grei nok den, men jeg savner det å se bilder av produktet. Du må klikke på selve produktet før du får se bildet...

Ikke noe stor problem, men de burde vel klare det...

Siden jeg faktisk ikke har lagt merke til det så vil det vell ikke si at jeg savner det ;) Tror det kommer av at jeg trykke på et produkt som interesserer meg utifra det som står skrevet ;)

 

 

 

Selv synes jeg Techline er veldig bra. Fokus på det som teller, nemlig navigering og oversikt. Funker finfint i Firefox også.

 

Så grei ut den shoppen ja :)

 

Edit: glemte å skrive noe :p

Endret av sk1rty
Lenke til kommentar
,15/09/2004 : 17:47] :roll:

 

Ja, netshop er grei nok den, men jeg savner det å se bilder av produktet. Du må klikke på selve produktet før du får se bildet...

Ikke noe stor problem, men de burde vel klare det...

Siden jeg faktisk ikke har lagt merke til det så vil det vell ikke si at jeg savner det ;) Tror det kommer av at jeg trykke på et produkt som interesserer meg utifra det som står skrevet ;)

 

 

 

Selv synes jeg Techline er veldig bra. Fokus på det som teller, nemlig navigering og oversikt. Funker finfint i Firefox også.

 

Så grei ut den shoppen ja :)

 

Edit: glemte å skrive noe :p

He he.... jeg ser bare på bildene... :yes:

Lenke til kommentar
Norske nettbutikker har rippet hverandres design noe helt grusomt. Netshop ligner f.eks mystisk mye på psdata, med en annen logo og farge :roll:

De kjøper vel kanskje løsningene fra samme leverandør, og da blir kanskje oppsettet veldig likt ofte. Det gjør meg ingenting, det er jo faktisk en grunn til at alle bruker nesten likt oppsett. Nemlig at det funker, og det er slik folk vil ha det. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...