Gå til innhold

Doom 3 key, hvor er den?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du mener virkelig at jeg gikk over noe form for uskrevet smilley lov, javel.

 

Hva med moderator som med stor griskhet kaster seg over alle feil jeg har, det er greit det da, merklig holding.

Jeg reagerte ikke på innlegget ditt.

 

At noen reagerer på smileys, og skrivefeil, vel, men jeg synes det er bortkastet og diskutere om man feks skriver: hvem skjermkort kontra hvilket skjermkort, eller har en smiley for mye.

 

At det topper seg med en advarsel til deg er jo bare urkomisk :no:

Lenke til kommentar

CD-key til DOOM3 står nederst bak på manualen.

 

Ellers vil jeg bare generelt kommentere at både psilocybe og It's me gjorde det absolutt korrekte her, de ryddet opp i alt tullet på forumet. Vi har flere prakteksempler på tull her, bl.a. unødvendig mange smilyer, feilposting, flaming, alt på stell. Vær glad for at vi har noen som gidder å moderere alt det tullet som blir skrevet her. :yes:

Lenke til kommentar

Om du kaller det jeg skrev for "flaming" (aner egentlig ikke hva det betyr, men kan resonomere meg til det) og at jeg har overskrevet en u-skreven smilies lov, er jeg fortsatt totalt uenig.

 

Om feks smileys er så farlig hvorfor popper de opp overalt som plagsom reklame, og sist men ikke minst jeg svarte på tilltale.

 

Helt greit å rense "plata" her også, men først å fremst dem som rakker ned på andre brukere, ikke fordi noen svarer en frekk moderator.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Hvis ikke dramalamaen skygger over denne posten, kanskje det lar seg løse med min erfaring.

 

Jeg fikk spillet med skjermkortet, var i en standard 4-CD boks. Fant ikke CD-Keyen og den som sto utenpå passet ikke i det hele tatt.....men CD-Keyen sto på baksiden av denne lappen, måtte ta ut CD2 for å se den.

Lenke til kommentar
Gidder du å prøve å finne fler feil ?, om du har mensen burdet du ta dagen fri

Tror nok det var dette som medførte advarsel, og ikke dei smilyene i første

post, man skal ikke slenge dritt etter folk, man kan ivertfall skrive det på en

litt mer høflig måte i så fall om man er uenig i noe....

MVH Helge, får bare håpe du fikk svar på det du ville i det minste til slutt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...