Gå til innhold

Samsung DVD+R 8x


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har brent ca 10 stykker nå på en nec 2510A (2.16) og alle platene som er brent i 4x funker veldig dårlig. de siste minuttene av filmer hakker osv, og xbox spill hakker osv.. Har testet på 2 forskjellige dvd spillere og en Thomson xbox dvdrom og en Phillips.. alle sammen gir samme symptomene.. Disse platene funket veldig dårlig for meg.

 

 

Noen som vet om det finnes en ordentlig firmware til NEc 2510A noe alla den 1.08 som gjør at man kan brenne 8x på nesten alle plater på 2500A den funket helt konge for meg når jeg hadde 2500A

 

noen som har en link til en bra firmware?

Evt noen som vet om jeg kan flashe den med 2500A firmwares?

Lenke til kommentar
jeg har brent ca 10 stykker nå på en nec 2510A (2.16) og alle platene som er brent i 4x funker veldig dårlig. de siste minuttene av filmer hakker osv, og xbox spill hakker osv.. Har testet på 2 forskjellige dvd spillere og en Thomson xbox dvdrom og en Phillips.. alle sammen gir samme symptomene.. Disse platene funket veldig dårlig for meg.

 

 

Noen som vet om det finnes en ordentlig firmware til NEc 2510A noe alla den 1.08 som gjør at man kan brenne 8x på nesten alle plater på 2500A den funket helt konge for meg når jeg hadde 2500A

 

noen som har en link til en bra firmware?

Evt noen som vet om jeg kan flashe den med 2500A firmwares?

Du kan flashe den med den firmwaren du brukte til ND-2500A. Men du må gjøre det i DOS modus - samme når du vil tilbake igjen til ND-2510A igjen - da må du også flashe i DOS.

 

Dos flasheren finner du på http://tdb.rpc1.org

 

Forresten - det har jo kommet en ny flasher som du kan prøve! Har selv ikke kommet så langt at jeg har fått prøve den enda - men her er den:

 

http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=105676

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jall Jall Jall, er det noen av dere som har prøvd disse platene eller er det bare tull?

Jeg har akkurat prøvd disse platene på 2 forskjellige brennere idag og de funker dødsbra, ikke noen problemer på slutten av plata eller noen ting........

 

Greit nok at dere mener at alt annet enn Taio Yuden er noe dritt, men jeg har ikke brukt noe annet enn princo og billig plater de siste 3 åra og alle funker dødsbra enda.....

 

Tror ikke det er platene det er noe galt med tror heller det er dere som ikke har peiling på hva dere driver med i det hele tatt.

 

Og hvis noen lurer så har jeg brukt ca 1500 - 2000 plater og har ikke hatt mere enn ca. 50 plater med feilbrenning enda, og i de tilfellene var det min feil.........

 

Så det så!!!!!

 

Larion

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...