Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverk FAQ - Les her før du poster nye spørsmål


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Jeg har et gnaske så irriterende problem. Jeg får bare rundt 3mbit ned, og 7mbit opp, selv om linja vår er 30mbit opp.

873334661.png

 

 

Jeg sitter med en D-Link DWA-160. Har akkurat installert drivere på nytt. OSet er windows 7, og har hatt det i et halvt år ca, og har ikke hatt problemer før for noen uker siden.

 

Forslag til hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skolen har stengt Facebook og diverse nettsider. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne sperren ?

Fullfør skolegangen. Gjør det skikkelig. Ta en IT-utdannelse. Ta deg jobb på skolen. Finn IT-ansvarlig. Argumenter for at sperringen bør fjernes. Lykke til.

 

Bonus-tips: Innse at å bruke skoletid på Facebook minker sjansen for at du vil lykkes med det jeg skrev ovenfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Skolen har stengt Facebook og diverse nettsider. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne sperren ?

Fullfør skolegangen. Gjør det skikkelig. Ta en IT-utdannelse. Ta deg jobb på skolen. Finn IT-ansvarlig. Argumenter for at sperringen bør fjernes. Lykke til.

 

Bonus-tips: Innse at å bruke skoletid på Facebook minker sjansen for at du vil lykkes med det jeg skrev ovenfor.

Har kun planer om å bruke det i friminuttene, da jeg ikke bruker internett i timene. Annet en midler som læreren ber oss om å bruke. :)

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Uderzo avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...