Gå til innhold

Forslag til hvor jeg kan Jobbe i Arbeidsuken?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Peppes høres jo digg ut da! Men blir sikkert bare vasking og sånt tull!

Ja huff, arbeide i arbeidsuka. ;)

 

 

Hvis du ikke finner en morsom bedrift kan du spørre på offentlige institusjoner som f.eks. biblioteket. Men det blir vel litt kjedelig...

 

Hvis du vil gjøre minst mulig kan det lønne seg å spørre i en liten bedrift uten så mange veldig seriøse mennesker. Egen erfaring.

Lenke til kommentar

For å si det slik.. Jeg har vært utplassert fire steder:

 

1. En rideskole (OMG! Fysisk slit, jeg har ingen anelse om hvor mange bokser jeg møkket ut av.) - Der fikk jeg ri gratis en time hver dag

 

2. Et gartneri (MAKAN til drittarbeid skal du lete lenge etter). Fikk ikke engang så mye som et takk siste dagen før jeg gikk. In fact, det siste arbeidsgiver sa var "Skal dere gå nå? Dere kan ikke gå nå, det er mer å gjøre." Jeg stakk likevel. Måtte rekke bussen

 

3. Bravida (IKT-avdelingen) Lite morro, noe interessant. Fikk ikke en dritt der heller

 

4. UIB (IT-avdelingen på HF-bygget). Reinstallerte masse maskiner. Fikk en stor takk for innsatsen, og godord lagt inn hos en annen avdeling (jeg skulle søke læreplass der senere)

 

Konklusjon:

Ikke jobb på rideskole, gartneri, eller Bravida

 

Finn et sted du kan få en fot innenfor og kanskje kan få en jobb senere. Og for all del, finn et sted hvor sjefen setter noelunde pris på deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...