Gå til innhold

Tror psu tok kvelden :(


Anbefalte innlegg

Satt og spilte da maskinen plutselig slo seg av. Var ikke mulig å slå den på igjen heller. Det kommer et blink i dioden ved power-knappen i kabinettet når jeg prøver å slå på PSU igjen men ellers død :cry: Jeg har alltid hatt et stabilt system før dette og har ikke overklokket.

 

Har en NorthQ PSU som jeg kjøpte for et halvt års tid siden som jeg mistenker har tatt kvelden. Men hadde dioden i kabinettet reagert da?

 

Noen som har andre forslag om hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo teste om det er psu ved å jumpstarte psu , guide finner du her : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=158981,

ved å gjøre det så bør psu vifta starte opp.

 

Selvsagt så er det jo beste å prøve med en annen psu, da finner du med en gang ut om den du har er problemet. Sjekk gjerne kontaktene inne i hk, kan jo være at noe har løsnet...

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Jaja... :cry: Nå har jeg fått prøvet med en annen psu. Men dataen virket like lite da. Så prøvde jeg å ta ut skjermkortet. Da startet pcn!!! :ohmy: Satte inn et annet skjermkort og tenkte at det måtte være skjermkortet som fucket opp ett eller annet. Men neida.... Dataen startet med en masse piping men fremdeles inget bilde på skjermen. Er det hovedkortet som har tatt kvelden da eller? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...