Gå til innhold

Si NEI til NRK-avgiften


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det jeg mener er utrolig dårlig er at når man først skal ha en reklamefri/non profit kanal...

 

HVA MED SMS chatte programmene på NRK2? burde ikke hver SMS koste ett minimum av penger da? det koster ikke SÅ mye å kjøre det derre...

 

 

og hva med "Fotballen presenteres av..." REKLAMEN på diverse sportsarrangementer?? DET ER JO REKLAME FFS!...

Lenke til kommentar
50 spenn på at NRK står bak siden og printer ut lister og sender ut til lisensinnkreverne..

 

Studentbyen her fikk leveranse av regninger etter raidet de hadde for ikke så lenge siden :)

auda! Bor jo selv i en studentby og har en TV som jeg ikke betaler avgift for (noen andre har gjort det for meg...). Uansett ringte de liksom på døra da? Tror de ikke klarer å se TV-en med mindre de går til anskaffelse av en gardintrapp eller noe og da tror jeg nesten de blir annmeldt for å være tyver eller noe før de rekker å se så mange TV-er. (jeg ville ihvertfall stusset hvis jeg så noen i en gardintrapp utenfor...).

 

Ellers syntes jeg det forsåvidt er fair at man betaler for noe som er reklamefritt men når man kun ser på kanalen når jeg nå og da besøker foreldrene mine(som betaler avgift) syntes jeg det blir litt gromt). Syntes det kunne kommet noen alternative løsninger som gjør at f.eks. vi som ser mindre på nrk betaler for antall timer vi ser eller noe. Men dette kommer selvsagt ikke til å bli gjennomført og hvis det blir det kommer sikkert løsningen til å være enda dyrere...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...