Gå til innhold

AMD64 bit'en min sucks ://


Mora_Di

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpt meg en AMD64 3000++, MSI k8n neo Platinum kort, og 512twinmos pc3200 ram. Er ikke fornøyd. Får lissom 3555 Poeng i PCmark på CPU testen!! skjeeera? Hva kan være feil innstilt?

Vel, ikke så rart det går treigt, du har jo fått tak i en haug med søppel komponter, Twinmos OG MSI. Ille nok med en av delene. :nei:

Dårlig erfaring eller? :whistle:

 

Vil nok si at det du nevner der ikke er løsningen på trådstarter sitt problem ;)

 

Trådstarter: Oppdatert bios? Formaterte og la inn windows på nytt etter at du skaffet deg delene?

Lenke til kommentar

Jeg vet ca 0 om pc-mark, men hvis den består av mange tester derimot en spesifikk cpu-del\test så spesifiserte trådstarter om at det var kun denne delen han fikk poengsummen.

 

3555 Poeng i PCmark på CPU testen

 

Isåfall burde skjermkortet ha 0 og si på kun den delen av testen.

Da det ikke er den totale summen, men en liten del av den totale summen

Lenke til kommentar
AMD64 bit'en min sucks ://

 

 

ehehheheeheh må innrømme at jeg fikk en liten latterkule når jeg leste topicen din.

første gang jeg har sett noen ta så drastiskt i med sitt første innlegg :!:

 

Men svaret ligger nok i det han sier over meg at det er nok noen drivere som du mangler....

hihi ja.. lurer på hvordan amd64 er til å suge egentilg..

Lenke til kommentar

Men du skriver ingenting om hvordan denne er i spill og andre applikasjoner. Og dessuten vet jeg ingenting om pcmark, så jeg vet ikke om scoren er bra eller dårlig...men legg inn de nyeste chipset-driverne som du finner på sidene til MSI.

 

Har forresten selv Msi K8n neo FSR og amd64 3000 og er kanonfornøyd jeg. Klokker som pokker og er superstabilt. MEN hadde Twinmosram før, og den måtte jeg bare bytte ut, da dette HK og twinmos ikke kommer overens i det hele tatt. Bytta til OCZ 4200 EL, og nå funker det kanonbra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

3500 i PCMark04 er vel omtrent der ett Athlon XP-system havner..

F.eks. mitt Epox Via KT600, Barton 2500+@3200+ og Twinmos DDR400 scorer no'sånt..

Mitt MSI 875p Neos P4C [email protected] og Twinmos Dual DDR400 scorer ca. 4600..

Så dersom trådstarter er hekta på benchmarks...han også.. så skjønner jeg tittel på tråden godt...

Da vil jeg si at AMD64-bitn hans suger som en industristøvsuger... Er det ikke det man pleier å si da? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...