Gå til innhold

Prisanntydning for brukt ram


Caliber

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brukt er brukt så ca 70 -75 % av ny pris er vel det normale .

tviler du hadde solgt rammen din for den prisen... :)

Om ikke produktet er nesten helt nytt så jo, er den imidlertid bare brukt en 2-3 uker kan du muligens få høyere pris , men det normale er å kalkulere med ca 70 -75 % av ny pris og jo har solgt mange ting innenfor den prisrammen ja .

Lenke til kommentar
Er den rammen gode overklokkere?

 

*dårlig formulert* ;)

Skal være det brukte selv den rammen da jeg kjørte med min P4 3,2 på 4,0 ingen problemer .

Da har du kjørt en fsb på 250 som vil gi en minnehastighet på 500mhz som disse brikkene er spesifiserte til.

Det vil si at du ikke har overklokket minnet utover spekifikasjonene.

Endret av corcky
Lenke til kommentar
Er den rammen gode overklokkere?

 

*dårlig formulert* ;)

Skal være det brukte selv den rammen da jeg kjørte med min P4 3,2 på 4,0 ingen problemer .

Da har du kjørt en fsb på 250 som vil gi en minnehastighet på 500mhz som disse brikkene er spesifiserte til.

Det vil si at du ikke har overklokket minnet utover spekifikasjonene.

Jepp,men jeg glemte å si at jeg hadde 3700 utgaven av de , brukte de også til min 3,0 på 3,9 . sorry min feil .

Har også brukt 3500 utgaven av samme brikkene + av golden dragon med svært gode res .

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...