Gå til innhold

CSS grayscale på bilder *#3*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Dette funker kun i IE, finnes det en standardsak som gjør det samme?

 

a img {
 filter: gray;
}

a:hover img {
 filter: none;
}

Bruk vanlig css rollover! Da er du sikker på at det fungere i de fleste

browsere. Du kan leke deg i alpha channel, men støtten er minimal.

Endret av kvikks
Lenke til kommentar

Ble fasinert over måten du løste det på. Men om man skulle hatt samme utseende på et bildegalleri. Og da altså ikke kan ha en egen class til hver link, og heller ikke ha hvert bilde slik som du har det(et svart/hvitt og et farget i et). Kan det løses da? eller er det en umulig oppgave? Spør altså etter en alternativ måte å gjøre det på som kan fungere i bildegalleri der det lastes opp bilder regelmessig.

Lenke til kommentar
Ble fasinert over måten du løste det på. Men om man skulle hatt samme utseende på et bildegalleri. Og da altså ikke kan ha en egen class til hver link, og heller ikke ha hvert bilde slik som du har det(et svart/hvitt og et farget i et). Kan det løses da? eller er det en umulig oppgave? Spør altså etter en alternativ måte å gjøre det på som kan fungere i bildegalleri der det lastes opp bilder regelmessig.

 

slettet

 

*begynne å lese post :blush:

Endret av kvikks
Lenke til kommentar

 

Denne funksjonen trøbler på windows 2000 med IE6 (siste ver).

 

Her på jobb opplever jeg flimring på bildene, mens på jobben til en kamerat, så lastes bildet ned på nytt hver gang han tar musa over ett bilde ??!

 

Testet workarounden (example2), men den vil ikke virke med mitt bilde. Why? Fordi mitt er jpg, mens .gif er brukt i eksempelet ?!

 

Ser for meg ut som om denne løsningen ikke er noe grei på eldre windows maskiner med nyeste IE. Opera på disse OSene er seff alt okay!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...